blødning ved samleie..

Lisemoren*

Andre møte med forumet
Hei. Jeg har ikke være særlig aktiv her inne men nå føler jeg jeg trenger å spørre dere om noe. Er det andre som blør ved samleie, jeg er 12+6 i dag og til nå har vi bare hatt sex få ganger siden vi ble gravid. Da jeg blør masse, det blir nesten som mensen. Jeg sa det til gynokolog, han sa det var normalt. Men jeg syntes det er veldig ubehagelig, og lurer på om noen andre har det slik? Og om det kommer til å gå over.?

Jeg gjorde det de andre sv.skapene. Men mener jeg kun fikk blodspor når jeg gikk på do etterpå. Var aldri mengder med blod. Nå er jo slimhinnene ganske tynne og blodgjennomstrømmningen ekstrem, så om jordmor/lege ber deg ta det med ro så gjør det :)

Det er visst ganske vanlig å blø litt etter samleie, men hvis det er mye ville jeg kanskje droppet ligginga en stund fremover ;)

Det har ikke skjedd med oss denne gangen(så langt, bank i bordet!), men det skjedde av og til sist svangerskap, og jeg fikk samme beskjed om at det var normalt å kunne blø etter samleie, med tanke på at det skjer jo en del der nede når man er gravid!

Back
Topp