Blødning - UL

kpha

Glad i forumet
Februarlykke 2016
Våknet i skikkelig dårlig form i dag, og utover dagen fikk jeg skikkelige stikkinger i magen, tenkte ikke over dette da jeg har hatt det før og JM forsikret meg om at det var helt normalt.. Dro hjem fra jobb siden jeg var uggen, da merket jeg og at jeg hadde blødd.. Det var såppas mye at jeg ble redd og ringte JM, og hun sendte meg rett avgårde til sykehuset for sjekk..

Dær ble det innvendig UL tatt og lillevenn i magen hadde det heldigvis bra :D morkaken lå rett over livmortappen, så han trodde blødningen kom av det.. Lillevenn sprellet rundt så vi fikk ikke bilde med denne gangen, men nå er det jo bare 14 dager til ordinær UL, så nå er det bare å glede seg :D

Ååå, så bra da! Tipper det ikke var en god følelse nei. Men bra at alt var bra! :))

Uff, høres kjempeskummelt ut! Bra at alt er ok :)

Å,det er en forferdelig følelse å oppdage blod!! Jeg har hatt endel blødninger denne gangen,og etter ul så viste det seg at morkaken lå akkurat slik som din gjør nå! Min har flyttet seg oppover,men det blir spennende å se på ordinær ul! Nå må du bare slappe godt av og det viktigste er jo at den lille i magen har det bra:) fikk du beskjed om å ta det med ro?

Så bra at alt stod bra til! :)

*Milli* skrev:
Å,det er en forferdelig følelse å oppdage blod!! Jeg har hatt endel blødninger denne gangen,og etter ul så viste det seg at morkaken lå akkurat slik som din gjør nå! Min har flyttet seg oppover,men det blir spennende å se på ordinær ul! Nå må du bare slappe godt av og det viktigste er jo at den lille i magen har det bra:) fikk du beskjed om å ta det med ro?

Ja, det var grusomt :S ..skal i ordinær UL om 14 dager, blir spennende å se. Ja, fikk beskjed om å ta det med ro, så jeg går rundt å lurer på sykemld, men får litt dårlig samvittighet for jentene på jobb nå før jul.. Men skal snakke med JM for å høre hva hun synes :)

Back
Topp