Blødning uke 9

M94

Andre møte med forumet
Hei :-)
Hadde en del blod i trusa tidligere i dag, friskt rødt blod. Er nå nervøs for om det er starten på noe.. ingen smerter og har ikke blødd noenting på flere timer. Har legetime imorgen. Flere som har opplevd det?

Hei :)
Hadde en del blod i trusa tidligere i dag, friskt rødt blod. Er nå nervøs for om det er starten på noe.. ingen smerter og har ikke blødd noenting på flere timer. Har legetime imorgen. Flere som har opplevd det?

Jeg hadde noen blødninger i uke 5. Friskt rødt blod i ca et halvt døgn, to ganger med et par dagers mellomrom. Og ca 14 dager totalt hvor resten var brunt.
Skal til hun i morgen, hadde økende hcg og økning i symptomer så håper alt er i orden her.

Det er visst mer vanlig å ha blødninger enn jeg var klar over på forhånd. Håper du får sjekket litt i morgen. Har blødningen gitt seg?

Blødninger i svangerskapet er ikke uvanlig, men skjønner godt at du blir urolig. Godt du har legetime i morgen, kanskje du kan få henvisning til ultralyd. Lykke til!

Du har ikke hatt sex eller løftet tungt/anstrengt deg? Det kan utløse blødninger. Vi er ganske skjøre nedentil så det er ikke så mye som skal til for å blø. Jeg hadde blødninger i forrige svangerskap. Ga seg heldigvis, men fikk henvisning til TUL av legen :) bra at det har gitt seg da, og at du ikke har smerter :) lykke til hos legen i morgen!

Jo, hadde faktisk sex i gårkveld! :o viste ikke at det kunne gi blødninger så lenge etterpå?
Tusen takk!:-)

Jo, hadde faktisk sex i gårkveld! :eek: viste ikke at det kunne gi blødninger så lenge etterpå?
Tusen takk!:)

Det kan definitivt gi blødninger.
Godt du fant ut av det.

Og så bra at du er i form til å ha sex

Jo, hadde faktisk sex i gårkveld! :eek: viste ikke at det kunne gi blødninger så lenge etterpå?
Tusen takk!:)
Da var det nok sikkert det ja. Jeg fossblødde en gang etter sex, måtte bruke bind og greier :eek: regner med at det har gitt seg nå? :)

Hei :)

Så lenge det ikke er smerter så høres det ikke så farlig ut. Ville ringt lege imorgen uansett og fått henvisning til tidlig ultralyd, det gjorde jeg i uke 8 da jeg blødde med sønnen min og alt var helt fint. Eneste var at jeg hadde forran liggende morkake som var festet på fremre vegg og flyttet seg oppover og irriterte slimhinnene litt :-)

Back
Topp