Blødning uke 8+5

Ja, har blødd i alle mine svangerskap og det gikk bra. Var mer spotting da. Var til fastlegen da jeg var 7-8 uker på vei og han klarte å se noe utenpå og så en liten bamsemums. Tror det er bedre med innvendig ul så tidlig da. Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning. Lykke til!
De hadde ikke utstyr til innvendig. Men fikk se utvendig også:Heartred

Alt var bra på UL. Hjertet slår. Ingen tegn til hvorfor jeg blør. Blødningen har stanset nå.

De tar nok innvendig ul, da ser de hvordan det står til med lille. Masse lykke til, håper på en uskyldig liten blødning.
De hadde ikke utstyr til det på legevakten. Men tok utvendig

Lykke til! Siden du ikke har smerter går det sikkert helt fint. Blør du mye? Brunt eller rosa?
Lyserødt. Blødd endel. Mye når jeg tørker meg. Men det avtok nå, og kommer ikke noe nå. Alt var fint på UL

Har tenkt på deg, så godt å lese at alt står bra til med den lille❤️

Så godt å høre blødningen har gitt seg :Heartred Ville ringt gyno å hørt om du får komme inn tidligere som du nevner. Godt å høre at lille har det bra :)

Så godt å høre at hjertet dunket! :Heartpink

Så godt å høre at dette var en uskyldig blødning. :happy:

Godt å høre at alt står bra til. Sikkert bra med en sjekk hos gyn til uka.

Så godt å høre blødningen har gitt seg :Heartred Ville ringt gyno å hørt om du får komme inn tidligere som du nevner. Godt å høre at lille har det bra :)
Ja, det skal jeg gjøre. Ringer imorgen tidlig. Men vil gjerne ha UL på torsdag som planlagt også.. men, får høre hva de sier

Back
Topp