~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Har vært i bryllup, men alt gikk bra. Blødningen har stanset nåHvordan går det med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært i bryllup, men alt gikk bra. Blødningen har stanset nåHvordan går det med deg?
De hadde ikke utstyr til innvendig. Men fikk se utvendig ogsåJa, har blødd i alle mine svangerskap og det gikk bra. Var mer spotting da. Var til fastlegen da jeg var 7-8 uker på vei og han klarte å se noe utenpå og så en liten bamsemums. Tror det er bedre med innvendig ul så tidlig da. Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning. Lykke til!
De hadde ikke utstyr til det på legevakten. Men tok utvendigDe tar nok innvendig ul, da ser de hvordan det står til med lille. Masse lykke til, håper på en uskyldig liten blødning.
Lyserødt. Blødd endel. Mye når jeg tørker meg. Men det avtok nå, og kommer ikke noe nå. Alt var fint på ULLykke til! Siden du ikke har smerter går det sikkert helt fint. Blør du mye? Brunt eller rosa?
Godt å høre at lille spire har det fint!
Tusen takk! Hadde virkelig mistet håpet igår alså. Var helt sikker på det gikk galt. Skal ringe gyn på mandag for å høre om de vil ha meg inn tidligere enn torsdag.Har tenkt på deg, så godt å lese at alt står bra til med den lille
Ja, helt magiskSå bra at det gikk fint med lille <3
Åh, for en god nyhet Nå ble jeg glad på dine vegne !Alt var bra på UL
Ja, det skal jeg gjøre. Ringer imorgen tidlig. Men vil gjerne ha UL på torsdag som planlagt også.. men, får høre hva de sierSå godt å høre blødningen har gitt seg Ville ringt gyno å hørt om du får komme inn tidligere som du nevner. Godt å høre at lille har det bra
JeppGodt å høre at alt står bra til. Sikkert bra med en sjekk hos gyn til uka.
TakkÅh, for en god nyhet Nå ble jeg glad på dine vegne !
Ja, fy flate alsåSå godt å høre at hjertet dunket!
Ja, det ser slik ut.Så godt å høre at dette var en uskyldig blødning.