~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Jeg blør!! Sitter på legevakten og venter på å komme inn. Kanskje de kunne se noe utvending UL. Andre med erfaringer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra du får sjekket det da, satser på at det er uskyldig og at du blir beroligetJeg blør!! Sitter på legevakten og venter på å komme inn. Kanskje de kunne se noe utvending UL. Andre med erfaringer?
Ja, håper det. Var egentlig overrasket over at legen ville ha meg innBra du får sjekket det da, satser på at det er uskyldig og at du blir beroliget
Nei,ingen smerterHar du smerter? Håper det er uskyldig blødning
Håper det går bra med deg. Har selv hatt to friske blødninger i dette svangerskapet, og alt står bra til med lille i magen. Håper virkelig det samme gjelder deg også. Krysser fingrene!Jeg blør!! Sitter på legevakten og venter på å komme inn. Kanskje de kunne se noe utvending UL. Andre med erfaringer?
Alt var bra på ULHåper det går bra med deg. Har selv hatt to friske blødninger i dette svangerskapet, og alt står bra til med lille i magen. Håper virkelig det samme gjelder deg også. Krysser fingrene!