Blødning uke 8+5

~Ønskebarn17&19

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Jeg blør!! Sitter på legevakten og venter på å komme inn. Kanskje de kunne se noe utvending UL. Andre med erfaringer?

De tar nok innvendig ul, da ser de hvordan det står til med lille. Masse lykke til, håper på en uskyldig liten blødning.

Lykke til! Siden du ikke har smerter går det sikkert helt fint. Blør du mye? Brunt eller rosa?

Krysser fingrene for at det er uskyldig :Heartpink Har du fått kommet inn enda?

Ja, har blødd i alle mine svangerskap og det gikk bra. Var mer spotting da. Var til fastlegen da jeg var 7-8 uker på vei og han klarte å se noe utenpå og så en liten bamsemums. Tror det er bedre med innvendig ul så tidlig da. Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning. Lykke til!

Krysser fingrene! Satser på at det er uskyldig

Blod er alltid skummelt når man er gravid, selv om det kan være en uskyldig blødning. Bra de tar deg inn til sjekk. Krysser fingrene for at alt er i orden med lille :Heartred

Jeg blødde i uke 8. Alt gikk bra likevel. Krysser fingrene for deg!

Jeg har også hatt blødninger tidlig, men det har gått bra!
Krysser alt for deg og lille spira:Heartred
Masse lykke til:Heartred

Jeg blør!! Sitter på legevakten og venter på å komme inn. Kanskje de kunne se noe utvending UL. Andre med erfaringer?
Håper det går bra med deg. Har selv hatt to friske blødninger i dette svangerskapet, og alt står bra til med lille i magen. Håper virkelig det samme gjelder deg også. Krysser fingrene! :Heartred

Håper det går bra med deg. Har selv hatt to friske blødninger i dette svangerskapet, og alt står bra til med lille i magen. Håper virkelig det samme gjelder deg også. Krysser fingrene! :Heartred
Alt var bra på UL:Heartred

Back
Topp