God ettermiddag,
Jeg har siden går kveld opplevd lette blødninger. I går ettermiddag var det rødt, men etter det har det kun vært rosa/brunt. Kan virke som at det kommer litt mer etter jeg har anstrengt meg litt.. Jeg har ingen smerter, og blødningen er så liten at jeg er ikke bekymret foreløpig. Men likevel ønsker jeg å høre med dere om blødninger så tidlig i svangerskap. Det står jo at det er vanlig, men har dere opplevd det?
Jeg har siden går kveld opplevd lette blødninger. I går ettermiddag var det rødt, men etter det har det kun vært rosa/brunt. Kan virke som at det kommer litt mer etter jeg har anstrengt meg litt.. Jeg har ingen smerter, og blødningen er så liten at jeg er ikke bekymret foreløpig. Men likevel ønsker jeg å høre med dere om blødninger så tidlig i svangerskap. Det står jo at det er vanlig, men har dere opplevd det?
Last edited:

Det har avtatt litt nå i ettermiddag/kveld. Har ikke sett noe mer på en stund, og går med truseinnlegg for å følge med om det skulle komme noe. Men det har det ikke gjort
Så kjenn etter på magefølelsen din de neste dagene 

Puppene er fremdeles ømme, og litt murringer i livmor. Ømt å ligge på magen. Håper forblir sånn…
Se hvordan det utvikler seg om du bør ta en tur til legen for å måle HCG
Stor klem