Blødning uke 35

høstbrud

BeHappy
Marsboerne 20 18
Har i helt dag hatt småblødninger i bindet, det vil si ikke mye men friskt og litt blod gjennom dagen. Snakket med JM og hun mente jeg burde se det an, og Evt komme inn om det øker veldig. Kjenner masse liv, og har en del kynnere (men har kynnere til
"Vanlig" og). Noen som har opplevd dette? Er dette Evt modning? Masse nedpress siste dager, men synes det er litt tidlig med fødsel nå :p

Har du hatt sex? Kan være nedpress som gjør til at noen blodkar sprenges? Ikke gått å si! Får håpe det gir seg og at den lille vil være inne en stund enda :)

Du burde nok få sjekket hvor blødningen kommer fra. Det samme skjedde med en venninne og det viste seg at blødningene kom fra innsiden av livmoren, og det var på tur å bli ks i uke 34 på grunn av det.. heldigvis stoppet det opp og hun slapp ks da. Blødninger kan være et tegn på morkaketrøbbel bla.. så jeg ville absolutt ha fått en sjekk. :)

Hadde nok ville ringt føden og tatt en sjekk :) mest sannsynlig modning, men er jo veldig greit få det bekreftet så du slipper bekymre deg :) spennende :)

Snakket med føden og de sa det samme, jeg må komme inn om det fortsetter men nå har det stoppet opp.. Føden mente det kunne være modning som er på gang... Og hvis jeg merker noe mer i natt må jeg dra inn. Merkelige greier, ikke vondt og merker liv.

Snakket med føden og de sa det samme, jeg må komme inn om det fortsetter men nå har det stoppet opp.. Føden mente det kunne være modning som er på gang... Og hvis jeg merker noe mer i natt må jeg dra inn. Merkelige greier, ikke vondt og merker liv.
Alt er nok sikkert i skjønneste orden :) jeg har bare fått beskjed om at man alltid skal kontakte føden om man blør etter uke 12. Har ikke blødd med noen av mine to, så jeg vet ikke hva man tenker når noe sånt skjer :p

Hvordan har det gått i natt, ga det seg helt :)?

Hvordan har det gått i natt, ga det seg helt :)?
Ga seg ikke etter natten så måtte inn på lørdags morningen. Hadde fortsatt små blødninger og vonde kynnere med tak. Livmorhalsen var ikke påvirket, og de skjønte ikke hvorfor jeg hadde småblødninger - muligens modning men kunne ikke se tegn på det på "halsen". Måtte bli til søndag, for ctg og sjekk av babyen. Alt ser bra ut, men er fortsatt som et spmtegn mtp blødninger.. Har masse kynnere og nedpress så er nok bare kroppen som tuller :p

Ga seg ikke etter natten så måtte inn på lørdags morningen. Hadde fortsatt små blødninger og vonde kynnere med tak. Livmorhalsen var ikke påvirket, og de skjønte ikke hvorfor jeg hadde småblødninger - muligens modning men kunne ikke se tegn på det på "halsen". Måtte bli til søndag, for ctg og sjekk av babyen. Alt ser bra ut, men er fortsatt som et spmtegn mtp blødninger.. Har masse kynnere og nedpress så er nok bare kroppen som tuller :p

Så bra de tok deg inn og sjekket, men merkelig de ikke fant ut hvorfor da :o så lenge baby har det bra er vel det viktigst, men skjønner det er ubehagelig ikke gå vite :o får håpe kroppen slutter å tulle snart :) sikkert modning bare at livmorhalsen bruker tid på å vise tegn tro :D

Back
Topp