Blødning uke 22

Anonyym

Elsker forumet
Sensommerskattene 2023
Er idag 21+3.

Våknet opp til endel «gammelt» blod i trusa( nok til at det har gått gjennom).
Kom også endel gammelt blod når jeg gikk på do og tørket meg.
Skrekken er jo bare å se at det er blod!
Kjenner ikke noe særlig smerter og baby er foreløpig aktiv.

Er dette noe man bare ser an? Eller? Tredjerangs, men aldri blødd under svangerskap før så ble brått usikker:bored:
 
Er idag 21+3.

Våknet opp til endel «gammelt» blod i trusa( nok til at det har gått gjennom).
Kom også endel gammelt blod når jeg gikk på do og tørket meg.
Skrekken er jo bare å se at det er blod!
Kjenner ikke noe særlig smerter og baby er foreløpig aktiv.

Er dette noe man bare ser an? Eller? Tredjerangs, men aldri blødd under svangerskap før så ble brått usikker:bored:
Jeg har ikke helt samme erfaring som deg. Men hatt blødninger i alle mine 3 svangerskap, men da mye tidligere (uke 9, 12 og 13). Men kjenner til panikken når man ser blod. Det hører liksom ikke hjemme i en graviditet. Jeg ville ringt å spurt om å få en sjekk, for å se at alt var bra, og for at du skal slippe å bekymre deg :Heartred Det er bare vondt å gå rundt å være usikker.
 
Er idag 21+3.

Våknet opp til endel «gammelt» blod i trusa( nok til at det har gått gjennom).
Kom også endel gammelt blod når jeg gikk på do og tørket meg.
Skrekken er jo bare å se at det er blod!
Kjenner ikke noe særlig smerter og baby er foreløpig aktiv.

Er dette noe man bare ser an? Eller? Tredjerangs, men aldri blødd under svangerskap før så ble brått usikker:bored:
Jeg fikk en blødning i uke 22. Kom helt ut av det blå en morgen jeg stod opp og tørket meg etter do. Fikk komme opp på føden for en sjekk. Der fikk jeg både utvendig og innvendig ultralyd. Det var så betryggende! Hun så at jeg hadde en lett blødende livsmorshals-tapp/skjøre slimhinner,så det var bare en 'utvendig' blødning. Baby hadde det fint, jeg hadde lukket livmorhals osv. På føden sa de at de absolutt tok bekymra gravide på alvor. Jeg gikk noen timer (blødde kl.07,fikk komme på føden kl 14) før jeg ringte, og det var egentlig bare dumt. Ring på føden og forklar deg,så tror jeg de helt sikkert tar deg inn og sjekker :) God klem!
 
Ringe føden ❤️ det er mest sannsynlig ingenting, men greit å få en sjekk.
 
Er så ekelt det dere. Har de sagt noe om Morkaken din når du var på ul? Jeg hadde blødning uke 19 og igjen masse brunt blod i uke 20. Viser seg at morkaken lå helt nede ved åpningen. Så lenge det ikke er smerte er det er posetivt tegn fikk jeg beskjed om men alltid ring for å få en sjekk.
 
Har helt glemt å skrive her! Beklager det altså!
Jeg var inne på sjekk samme dag, og alt var fint. Morkaka ligger litt nært livmorhals, men livmorhals er 1 cm kortere enn på oul.
Nå er den ennå såppas lang at det ikke er noe bekymring, og den er elastisk, men heg har forhistorisk med premature rier og kort livmorhals, så ny kontroll etter påske :)
 
Back
Topp