Blødning uke 15 :(

LykkeLene88

Forelsket i forumet
I går så fikk jeg min første blødning dette svangerskapet!
Og det er virkelig helt grusomt!
Blødning forbinder jeg med abort, i og med at jeg har hatt to aborter med mye blødninger og et fullgått svangerskap uten blødninger.

Å dra ned til legevakta, var jo helt tullete!
Legen klarte kun og prestere og si at abort er helt vanlig!!
Men hallo, abort i uke 15 er IKKE vanlig!
Snakket med min jordmor og hun hadde virkelige trodd at de kom til å ta en nøyere undersøkelse enn hva jeg fikk..
Heldigvis har jeg fått time hos lege i dag, håper det går litt bedre og at jeg kan bli tatt på alvor!

Huff, ble mye frustrasjon dette, men vil jo bare at lille babyen skal ha det bra! :-(
 
Såå fælt :( håper du får en grundig undersøkelse idag! Ul er jo det beste for da kan de evt. se hvor blødningen kommer fra.. Krysser fingrene for at alt er bra med den lille! Stor klem og lykke til!
 
Lykke til hos legen i dag, håper alt står bra til med den lille!
 
Blødning i uke 15 bør jo absolutt undersøkes nærmere! Det er ikke vanlig med abort i uke 15 :-s håper du blir tatt på alvor i dag!
 
Krysser fingrene for at det kun er en uskyldig blødning!
 
De som jobber på legevakta og på kontorene hos legen og sånn har nok aldri vært gravide selv, og burde holde seg til å ta blodprøver og sy igjen sår!
Bra du kommer deg til legen!! Lykke til xxx
 
Tusen takk for alle lykkeønskningene <3
Har vært hos legen og de har jobbet iherdig med å få tak i gyn. avdeling, uten hell..
Blødningen har heldigvis avtatt, så det er et godt tegn :)
Jeg er blitt henvist til gynekolog til mandag for videre undersøkelse..
Så denne helga vi gå til avslapping og venting..
Men det er en god følelse å bli tatt på alvor av legen og legekontoret :)
Fikk beskjed om å bare stille rett opp på akutten om jeg skulle begynne å blø igjen..

God helg til dere jenter <3
 
Bra blødningen har droppet iallefall! Men veldig kjedelig å måtte vente til over helgen.. Kunne de ikke høre etter hjertelyd heller? Masse lykket til! Håper alt er bra!


_____________________________
Venter en liten førjulsgave <3
Termin 5.desember!
 
Så bra at blødningen har stoppet, og at du har hørt hjertelyden :) Lykke til på undersøkelse på mandag :)
 
Hvordan gikk det idag?


_____________________________
Venter en liten førjulsgave <3
Termin 5.desember!
 
Hvordan gikk det i dag?
 
Hei alle dere <3 Beklager veldig sent svar, men vi har vært på ferie en uke!
Ultralyden gikk veldig bra :) Alt var kjempe fint med den lille, så var ingen grunn til bekymring..
Ingen antydning til at blødningen var kommet fra livmoren heller :)
 
Hei alle dere <3 Beklager veldig sent svar, men vi har vært på ferie en uke!
Ultralyden gikk veldig bra :) Alt var kjempe fint med den lille, så var ingen grunn til bekymring..
Ingen antydning til at blødningen var kommet fra livmoren heller :)
Så kjekt å høre :) :) veldig glad på dine vegner !!


Desember baby :)
 
Back
Topp