Blødning uke 14, nervøs..

Livianso

Betatt av forumet
Novemberlykke 2015
I dag skal jeg til legen kl 14 på grunn av at jeg hadde en blødning i går med friskt blod. Er det noen som vet hva jeg kan forvente? GU/UL/doppler/blodprøve/urinprøve??? Jeg har ikke smerter bare mild murring som kommer og går. Blør ikke lengre heller. De på legevakten insisterte på at jeg skulle få time hos fastlegen fordi det er skummelt med blødning etter uke 14 visstnok. Jeg håper den lille har det bra, jeg er så nervøs...

Jeg hadde også blødning i natt, eller det var mye brunt utflod. Er 14+4, men har ikke vært til lege da jordmor mente det var ufarlig, men kroppen sin måte å si fra at jobben min er for tung.
Men siden du hadde fersk blod vil jeg tro de vertfall vil finne ut årsaken til den, og finner ikke fastlegen det ut vil jeg tro du blir henvist vidre :-)

Går nok bra :)
Sender en klem og krysser alt for deg :)

Jeg hadde også blødning i natt, eller det var mye brunt utflod. Er 14+4, men har ikke vært til lege da jordmor mente det var ufarlig, men kroppen sin måte å si fra at jobben min er for tung.
Men siden du hadde fersk blod vil jeg tro de vertfall vil finne ut årsaken til den, og finner ikke fastlegen det ut vil jeg tro du blir henvist vidre :-)

Har tro på at det er stress relatert, var midt i en krangel med samboeren som ser ut til å ha blitt deprimert. Jordmoren er sykemeldt og derfor det ble legetime.

Det går nok fint. Gode tanker til deg!

Takk for alle gode ord og tanker <3 fikk en henvisning til gyn på sykehuset på fredag :) håper jeg får ny ul.

Back
Topp