Hvordan går det med deg i dag?❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre at alt gikk bra, blødninger er ikke morro! Hadde du gått på Progesteron tidligere i svangerskapet og sluttet eller fikk du det som tilleggstilskudd pga blødningen? Vurderer å ta progesteron, men fikk beskjed fra sykehuset om å ikke begynne igjenHåper at det går bra med deg. Jeg hadde sånn blødning i ca uke 10 i første graviditeten. Men da sjekket de med en gang om det var ok med baby og jeg fikk progesteron som jeg brukte i en uke til blødning stoppet. Nå er hun en frisk jente på 8 år.

Mindre blødning i dag, men fortsatt friskt blod på papiret når jeg går på do. De fant små forhøyede CRP verdier i blodet og sur urin så lurer på om det kan være urinveisinfeksjon og jeg har hatt vondt i korsryggen så håper det ikke er nyrebekkenbetennelse på vei, men sykepleieren mente det ikke skulle føre til så store blødningerHvordan går det med deg i dag?❤

Håper virkelig det er uskyldig og det er en logisk forklaring. Det er bra det ikke har tatt seg opp og at formen ellers er fin❤Mindre blødning i dag, men fortsatt friskt blod på papiret når jeg går på do. De fant små forhøyede CRP verdier i blodet og sur urin så lurer på om det kan være urinveisinfeksjon og jeg har hatt vondt i korsryggen så håper det ikke er nyrebekkenbetennelse på vei, men sykepleieren mente det ikke skulle føre til så store blødningerTok jo urinprøve på 12 ukers kontroll på onsdag så den skal de dyrke uansett, men ringer fastlegen i morgen så de kan se på resultatet før ny time nå på onsdag. Frisk i formen, ingen smerter og ingen klumper så fornøyd! Men tærer på energinivået å være bekymret så prøver å holde sofaen og ta det med ro
![]()
Jeg fikk den først da, brukte den ikke før. Ta det med ro nå og jeg håper at det går bra!!!Godt å høre at alt gikk bra, blødninger er ikke morro! Hadde du gått på Progesteron tidligere i svangerskapet og sluttet eller fikk du det som tilleggstilskudd pga blødningen? Vurderer å ta progesteron, men fikk beskjed fra sykehuset om å ikke begynne igjen![]()
Jeg hadde en blødning i uke 13 og ringte sykehuset faktisk og fikk komme inn to dager etterpå for ultralyd. Alt var bra
Men var veldig stressa sjøl siden jeg også har opplevd MA før og det minna veldig om det. Men trenger absolutt ikke være det i hvert fallHuff, får håpe det går bra.. om du går inn på «fürstpasient» sine nettsider kan du logge inn å se på prøvesvarene dine, om de er sendt inn på mandag bør det ha kommet et elektronisk svar Lykke til, går som regel braMindre blødning i dag, men fortsatt friskt blod på papiret når jeg går på do. De fant små forhøyede CRP verdier i blodet og sur urin så lurer på om det kan være urinveisinfeksjon og jeg har hatt vondt i korsryggen så håper det ikke er nyrebekkenbetennelse på vei, men sykepleieren mente det ikke skulle føre til så store blødningerTok jo urinprøve på 12 ukers kontroll på onsdag så den skal de dyrke uansett, men ringer fastlegen i morgen så de kan se på resultatet før ny time nå på onsdag. Frisk i formen, ingen smerter og ingen klumper så fornøyd! Men tærer på energinivået å være bekymret så prøver å holde sofaen og ta det med ro
![]()