Blødning uke 13 *oppdatert*

Håper at det går bra med deg. Jeg hadde sånn blødning i ca uke 10 i første graviditeten. Men da sjekket de med en gang om det var ok med baby og jeg fikk progesteron som jeg brukte i en uke til blødning stoppet. Nå er hun en frisk jente på 8 år.
Godt å høre at alt gikk bra, blødninger er ikke morro! Hadde du gått på Progesteron tidligere i svangerskapet og sluttet eller fikk du det som tilleggstilskudd pga blødningen? Vurderer å ta progesteron, men fikk beskjed fra sykehuset om å ikke begynne igjen :sorry:

Hvordan går det med deg i dag?❤
Mindre blødning i dag, men fortsatt friskt blod på papiret når jeg går på do. De fant små forhøyede CRP verdier i blodet og sur urin så lurer på om det kan være urinveisinfeksjon og jeg har hatt vondt i korsryggen så håper det ikke er nyrebekkenbetennelse på vei, men sykepleieren mente det ikke skulle føre til så store blødninger o_O Tok jo urinprøve på 12 ukers kontroll på onsdag så den skal de dyrke uansett, men ringer fastlegen i morgen så de kan se på resultatet før ny time nå på onsdag. Frisk i formen, ingen smerter og ingen klumper så fornøyd! Men tærer på energinivået å være bekymret så prøver å holde sofaen og ta det med ro :Heartred

Mindre blødning i dag, men fortsatt friskt blod på papiret når jeg går på do. De fant små forhøyede CRP verdier i blodet og sur urin så lurer på om det kan være urinveisinfeksjon og jeg har hatt vondt i korsryggen så håper det ikke er nyrebekkenbetennelse på vei, men sykepleieren mente det ikke skulle føre til så store blødninger o_O Tok jo urinprøve på 12 ukers kontroll på onsdag så den skal de dyrke uansett, men ringer fastlegen i morgen så de kan se på resultatet før ny time nå på onsdag. Frisk i formen, ingen smerter og ingen klumper så fornøyd! Men tærer på energinivået å være bekymret så prøver å holde sofaen og ta det med ro :Heartred
Håper virkelig det er uskyldig og det er en logisk forklaring. Det er bra det ikke har tatt seg opp og at formen ellers er fin❤

Godt å høre at alt gikk bra, blødninger er ikke morro! Hadde du gått på Progesteron tidligere i svangerskapet og sluttet eller fikk du det som tilleggstilskudd pga blødningen? Vurderer å ta progesteron, men fikk beskjed fra sykehuset om å ikke begynne igjen :sorry:
Jeg fikk den først da, brukte den ikke før. Ta det med ro nå og jeg håper at det går bra!!!

Håper alt går bra:happy: Jeg hadde en blødning i uke 13 og ringte sykehuset faktisk og fikk komme inn to dager etterpå for ultralyd. Alt var bra:happy: Men var veldig stressa sjøl siden jeg også har opplevd MA før og det minna veldig om det. Men trenger absolutt ikke være det i hvert fall:)

Huff, får håpe det går bra.. om du går inn på «fürstpasient» sine nettsider kan du logge inn å se på prøvesvarene dine, om de er sendt inn på mandag bør det ha kommet et elektronisk svar Lykke til, går som regel bra

Back
Topp