Blødning uke 11 - what to do

Mamma842

Forelsket i forumet
Hei! I uke 5 hadde jeg en blødning (brunlig) som resulterte i ul x2, til jeg fikk se i uke 6 at hjertet slo, og alt var bra. Nå, i uke 11, har jeg fått ny blødning. Brunlig denne gangen også. Det er ikke noen stor blødning, men jevnt litt i truseinnlegget, og får en del på papiret når jeg har vært på do. Er det verdt å reise til legevakten og be om ul, eller skal jeg vente til mandag og reise til fastlegekontoret? Eller, skal jeg la det være, og tro at alt er bra? Ingen smerter denne gangen eller forrige.

Jeg ville vertfall ringt til legevakta?
Lykke til:) er sikkert helt uskjuldig som sist

Jeg ville også ha ringt legevakta, så får du høre hva de sier. Krysser fingrene for at alt er bra! Hvis du har opplevd lignende tidligere, er det jo sikkert et tegn på at du har skjøre slimhinner eller noe annet ufarlig som forårsaker dette:)

Håper det. Jeg vet at jeg har skjør hud i underlivet generelt, for jeg får rifter omtrent hver gang jeg gjør nr 2.. Men da er det jo en liten frisk blødning som går over med en gang (og jeg skjønner hvor den kommer fra;)). Får håpe det er helt uskyldig :)

Jeg hadde ikke ringt, men det er gjerne pga forrige svangerskap der jeg hadde mye blødninger, men har en fin frisk jente her nå;-)
Fikk da "innprentet" at det var kombinasjonen ferskt blod og mensliknende smerter som var faresignal..
Så tror med andre ord ikke du skal bekymre deg for noe, men ta en tlf om du er bekymret:-)

Jeg hadde ventet til mandag :) det er ikke noe man kan gjøre fra eller til uansett. Lykke til :)

Jeg hadde nok også ventet til mandag. Da jeg mistet i sommer, blødde jeg ganske kraftig og med klumper. Ringte legevakta da, men de ba meg bare se an og evnt ringe tilbake om jeg fikk smerter.

Om det kun er brunt blod ville jeg nok derfor ha ventet.

Du har vel sikkert tatt valget allerede men...hvordan går det med deg?

Hva ble det til :)? Har hadde nok ikke legevakta gjort noe så ville ventet til mandag ...

Her ble det til spontanabort. Legen mente den hadde vært død i ca 3 uker.. Alt kom ut på mandag 22.des. Litt av en jul...

Så utrolig trist å høre:(
Håper du kommer deg gjennom resten av julen med godt mot♡
Masse lykke til videre

Trist å lese :(
Masse lykke til videre,og håper den vil sitte så lenge som den skal neste gang ♡

Så trist:(

Så utrolig trist :(

Huff... Får vondt i hjertet av alle som mister, har kjent selv på kroppen hvor grusomt d er... Håper du har god støtte rundt deg og at ting klaffer raskt!

Huff,så trist :( håper det går bra med dere og at spiren sitter neste gang <3

Back
Topp