Er i uke 10 nå. Var hos fastlegen fredag, da var alt fint og vi så hjerteslag på ul. Hadde lette blødninger i uke 5 også, da med mørkerødt blod ved noen toalettbesøk over 3-4 dager. Istad fikk jeg først litt brunt, neste toalettbesøk mørke rødt blod. Fylte et halvt tørk kanskje. Har jo masse symptomer og ingen smerter annet enn lette murringer.
Har lest noe om at noen får blødning rundt uke 10-12 fordi morkake tar over produksjon av hormoner osv for baby. Men jeg blir uansett fryktelig stresset. Redd det skal ta seg opp. Livredd..
Ligger her og får sikkert ikke sove, stresset og fra meg. Redd det skal komme mer blod og påfølgende smerter..
har noen noe lignende som har skjedd, rundt samme tid? Noen oppmuntrende ord eller historier/erfaringer?
Har lest noe om at noen får blødning rundt uke 10-12 fordi morkake tar over produksjon av hormoner osv for baby. Men jeg blir uansett fryktelig stresset. Redd det skal ta seg opp. Livredd..
har noen noe lignende som har skjedd, rundt samme tid? Noen oppmuntrende ord eller historier/erfaringer?

Jeg har nå kommet til uke 36+6 og min venninne til rundt uke 28 en plass. Jeg skjønner bekymringen din og ville kontaktet lege/gynekolog hvis det ikke ble noe bedre