Noen som har hatt det? Våkna i dag til blod på papiret gikk og la meg igjen, og gruer meg til å stå opp og sjekke ståa:-( har tidligere hatt 3 sa, før og mellom de andre svangerskapene, så kryss fingrene for at alt er bra<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også disse mensensmertene, di er skikkelige vonde og kommer I slike "tak" som du beskriver. I går kveld måtte jeg ta paracet for å minske di. Men det er vel et tegn på at det vokser og grorSynes jeg så et hint av rødt på papiret i dag..men er usikker siden vi har juledopapir...Var bare bittelitt, såvidt man så et hint.
Blir kjempebekymret kjenner jeg, men vet at det er normalt også.
Synes disse "mensensmertene" er veldig kraftige, de kommer i skikkelige "tak" - blir helt satt ut av de.
Jeg er vanligvis ikke plaget med mensen i det hele tatt, nesten ikke vondt, lite blødning.. Så nå synes jeg jo det gjør kjempevondt, og må nesten puste meg gjennom "takene".
lEr jo bare 4+4, så er vel ikke noe å ringe legevakta for. Kan heller ringe fastlegen i morgen, om det fortsetter