Blødning tidlig i svangerskapet

sørlandsbaby

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Noen som har hatt det? Våkna i dag til blod på papiret gikk og la meg igjen, og gruer meg til å stå opp og sjekke ståa:-( har tidligere hatt 3 sa, før og mellom de andre svangerskapene, så kryss fingrene for at alt er bra<3

Hei :) det er mange som blør tidlig i svangerskapet. Det er helt normalt og behøver ikke å bety at noe er galt. Håper det går bra med deg og at alt er fint! :)

Sant som nienna sier,kan være et lite blodkar som har sprokke.. Man er veldig ømfintlig i skjeden når Man er gravid å da er det lett for at de sprekker:-) jeg blødde i hele svangerskapet med nr 2 å hun er nå 3år å i beste velgående:-) så viss du ikke har smerter så kan du nok ta det helt med ro:-) masse lykke til<3

Har "menssmerter" av og på, men det hadde jeg med de to andre også, tror jeg får håpe på det beste takk for svar❤

Jeg også har mensen smerter men det er helt normalt:-) det er en av de første symptomene etter at mensen uteblir;-) bare hyggelig<3 håper spiren klorer seg godt fast<3

Synes jeg så et hint av rødt på papiret i dag..men er usikker siden vi har juledopapir...Var bare bittelitt, såvidt man så et hint.

Blir kjempebekymret kjenner jeg, men vet at det er normalt også.

Synes disse "mensensmertene" er veldig kraftige, de kommer i skikkelige "tak" - blir helt satt ut av de.
Jeg er vanligvis ikke plaget med mensen i det hele tatt, nesten ikke vondt, lite blødning.. Så nå synes jeg jo det gjør kjempevondt, og må nesten puste meg gjennom "takene".

Fikk litt blod igjen i går kveld, ingenting i natt, og deretter litt i dag tidlig igjen:-( æsj altså.. Så kjedelig å gå sånn å bli bekymra:-/

Synes jeg så et hint av rødt på papiret i dag..men er usikker siden vi har juledopapir...Var bare bittelitt, såvidt man så et hint.

Blir kjempebekymret kjenner jeg, men vet at det er normalt også.

Synes disse "mensensmertene" er veldig kraftige, de kommer i skikkelige "tak" - blir helt satt ut av de.
Jeg er vanligvis ikke plaget med mensen i det hele tatt, nesten ikke vondt, lite blødning.. Så nå synes jeg jo det gjør kjempevondt, og må nesten puste meg gjennom "takene".
Jeg har også disse mensensmertene, di er skikkelige vonde og kommer I slike "tak" som du beskriver. I går kveld måtte jeg ta paracet for å minske di. Men det er vel et tegn på at det vokser og gror :D

Blødninger er vanlig, kan være blodkar eller plassering av livmor ol - men kan være tegn på andre ting også - så man skal alltid oppsøke lege ved blødninger. I hvertfall det jeg fikk beskjed om av legen :)

Er jo bare 4+4, så er vel ikke noe å ringe legevakta for. Kan heller ringe fastlegen i morgen, om det fortsetter:-)

Ja, jeg får ta en tlf i morra og høre hvertfall:-) takk for svar<3

Jeg fikk blødning i går kveld, skulle hatt mensen nå så er kanskje det?! Det er ikke så mye som vanlig men litt brunt så er veldig redd for sa.. Noen som vet hvor fort det ville vist seg på en test hvis jeg har mistet?

Back
Topp