Blødning! Stressa!

stjernebarn

Forelsket i forumet
Jeg er 5+4 idag. Tok tilfeldigvis nettopp en test for å sjekke om det fortsatt var på rett vei. Den slo kraftig ut, men når jeg da skulle tørke meg kom det rosa på papiret. Jeg arveider 10 dager i strekk før en dag fri, 6 dager igjen. Jeg vet det er anbefalt å holde seg i ro om slikt skjer, men det er lettere sagt enn gjort i min jobb. Vet ikke hva jeg skal gjøre!! Blir enten å fortsette i samme tralt på jobb, eller gå til lege i morgen (sykemelding blir dårlig mottat, spesielt før arbeidshelg!). Hva hadde dere gjort?

Så lenge du ikke har tunge løft på jobben, så hadde ikke jeg tenkt mer over det. Lev som normalt. Men uten mye stress og tunge løft:)

Sniker fra augustforumet[emoji4] De sier vel at i uke 4-5 så kan man ha en festeblødning, så kan være det. Men er du usikker, så ring legen og få sjekka hcg. Hvis legen anbefaler at du er i ro, så ville jeg vært det, selv om det blir dårlig mottatt på jobb.

Jeg er sykepleier i hjemmetjenesten, så det blir ikke tatt mye hensyn. Jeg synes det er for tidlig å si at jeg er gravid.

Back
Topp