Blødning/spotting?

maiken87

Elsker forumet
Noen her som har hatt en liten blødning/spotting?
Merket noen ganger nå når jeg har hvert på do, at det er litt rosa/brunt på papiret, flere som har opplevd dette? Er ikke mye i det heletatt! Hadde ikke noe sånt med førstemann :)

jeg har hørt det er vanlig. hadde det selv rundt uke 12 med jenta, og ble henvist til ultralyd. alt var fint :) kan visst komme litt rundt den tida man egentlig skulle hatt mens.

Jeg fikk dette med første mann, spottet i uke 5 var det vel også hadde jeg helt ferskt blod i uke 9, dro på legevakta men alt var bare fint.
Er helt vanlig å få denne festeblødninga sier dem, så dette går så bra så! emoticon

jeg spottet brunlig, mørke rødt i uke 8 sist jeg var gravid og da var det dessverre en ma så det kom gammelt blod... og kroppen klarte ikke å ordne opp selv... så jeg har dessverre bare dårlige erfaringer med spotting... Men håper det ikke betyr det samme for deg.

Mange har blødninger/spotting uten at det er noe galt, jeg hadde brunlig spotting i uke 9 i fjor, fikk UL og det viste seg at det var en MA, men hadde i tillegg veldig vondt i korsryggen.

Jeg hadde to små blødninger forrige gang, og jeg har faktisk hatt en i dag også. Men det har vært etter sex alle gangene, så jeg er ikke bekymret. Har vel forstått det sånn at det ikke er uvanlig med blødninger, men om en er usikker er det vel det beste å kontakte lege. 

okei, takk for svar alle sammen ! :)
Da får jeg krysse fingrene på at alt er bra, for jeg blør ikke mye, er kunn ved tørk om man kan si det!:) Tok blodprøve fredagen, så får svar på den på mandagen, så da får jeg nok vite noe mer! :) Har ikke noe vondt, bare små mensmurringer, å det er vist normalt etter alt jeg har lest :) Er også kvalm og trøtt heile tia ;)

Jeg hadde det et par ganger . Skal ikke bekymre meg sa legen, bare vente å se Har lest at hvis man har det oftere så kan det være tvillinger, hadde det vært artig?! Men vet ikke. Siden vi ikke kan forebygge små bløddninger må vi bare leve som normalt og vente... Lykke til

Back
Topp