Blødning rugedag 9

vindre

Flørter med forumet
Jeg fikk satt inn 1 egg den 23/5, og skal ikke teste før på søndag, men i går begynte jeg å blø ganske kraftigt. Det var da på ruge dag 9.
Helt fra jeg begynte på sprayen har jeg denne gangen hatt smerter og stikkinger, men igår så ble også smertene veldig nye kraftigere. [:'(]

Idag har blødnignen avtatt en god del, og smertene er tilbake til slik de har vært hele tiden.

Er det noen av dere andre som har begynt å blø så tidlig etter innsetting?
På de andre forsøkene, så har jeg jo ikke fått blødning for rundt testdatoen, untatt de gangene jeg har blitt gravid da.

Noen som har en formeling om hva dette kan være?

Jeg har ikke blødd så tidlig, men fått mensen de tre gangene rundt 14 dager etter. ..

[;)]festeblødning??![:D] aner ikke jeg, men man må jo være positiv og da[:)]

jeg har begynt og blø på dag 9 og 10 de gangene jeg fikk negativt, men jeg velger og tro og håpe litt til jeg så lenge blødningen avtar [;)]

takker for svarene.

De gangene det har gått galt, så har jeg fått blødning rundt dag 13/14, så jeg håper da at dette ikke er noe farligt, men en blir jo redd når en ikke vet hva det er som skjer med kroppen.

Vi får krysse fingrene og håpe på det beste, ihvertfall siden blødningen har avtatt en masse utover dagen, og nå nesten har stoppet helt opp.

Back
Topp