Blødning rugedag 5 og 6..

MsRose

Forelsket i forumet
Satte inn 2 egg på tirsdag, og i går kom det rosa/brun crinone og i morges friskt blod med slim i da jeg satt crinonen... Har litt mensaktige murringer, men ikke i nærheten av de menssmertene jeg vanligvis har hver mnd..
Noen andre som har hatt blødning så kort tid etter innsett? Tenker at eggene har jo knapt fått sjansen til å feste seg...
Gikk rett i kjelleren jeg... ser bare for meg at løpet er kjørt, og skjønner meg ikke på denne kroppen min.[:(]

Takk jenter, håper dere har rett. Har ikke kommet noe mer heldigvis...
Er 10 dager etter uttak. Vet ikke når det er vanlig å få en blødning hvis forsøket er negativt. Har ikke hatt ferskforsøk før, og har begynt å blø på rugedag 9 i begge fryseforsøkene mine ( om jeg husker rett..) [8|]

Åh.. håpe du har rett! Har ikkje kommet noe mer... Håpe d hold sæ sånn!
Kjente bare igjen følelsen fra da æ hadde fryseforsøk, va såå skuffa når æ begynte å blø allerede 9 daga etter innsett. Følte mæ så lurt! Nådde jo ikkje å snikteste engang.. [8D] Håpe tante rød hold sæ unna helt fram tel i august tel næste år...

ORIGINAL: Cmilla

Lykke til. Håper det sitter en spire hos deg[;)]

sign:) Satser på det var ein festeblødning!

Håper på det beste;) Klem

Hvordan går det MsRose? Har det kommet noe mer blod?

Krysser fingrene for deg [:D]

Jo, blødningen har nok dessverre bare økt på.. så regner med at løpet er kjørt.. men synes det er så rart at jeg skulle begynne å blø så tidlig?
Sniktestet i morges, 12 dager etter befruktning, og den var så negativ som bare en negativ cb kan være [:'(]

Skal ta en ny test i helga bare for å være helt sikker, men regner med at den vil være negativ den også. Får ringe klinikken over helga og snakke med dem, er jo rart at jeg begynner å blø tidlig både på fryseforsøk og ferskforsøk. Har en ekkel følelse av at det er noe der inne de ikke har funnet ut av, og d stresser meg litt mtp at vi bare har 1 forsøk igjen..

For 6 år siden var det en erfaren gynekolog ved et annet sykehus i landet som mente han kunne se en skillevegg i livmora mi, og mente den måtte opereres bort før jeg kunne bli gravid. Men en annen gynekolog ved det samme sykehuset mente han tok feil, og dermed ble det ikke gjort noe mer med den saken..
Nevnte det da vi var på samtale her etter at jeg flyttet hit, men det ble ikke gjort noen flere undersøkelser her heller. De tok lap for å se etter endometriose, men ingen ny hysteroskopi eller no...

ORIGINAL: Anne L

[:(] Det var trist! Håper de undersøker deg skikkelig før neste forsøk! Klem

Signerer.

Sign

sign

Back
Topp