Blødning/ renselse

LinnSukkerspinn

Glad i forumet
Overskriften sier seg litt selv...
Jeg fødte for 7 uker siden. Gikk 5 uker og 5 dager med renselse.. Hadde en dag med mørk utflod. Vi våget oss å ha sex og nå etter det har jeg begynt blø igjen. Periodevis mørk og litt illeluktende synes jeg og innimellom helt friskt.

Mye svimmel og litt lyssky - lurer på om det kan være en sammenheng men tviler...
Normalt? Hvordan med dere andre?

5 uker siden jeg fødte... Tør ikke å ha sex enda ihvertfall :( når er det normalt å ha sex etter fødselen?

Alt er vel normalt , både etter 2 uker og flere mnd. Jeg sydde ikke mer enn noen pyntesting etter fødsel og å ha sex når vi hadde var ikke vondt - men så begynte jeg å blø sånn igjen og da vet jeg liksom ikke.. :-/ våger ikke mer sex ennå :-/

Har enda litt renselse, 5,5 uker siden fødsel. Kommer bare bittelitt brunt hver dag...har holdt på sånn de siste to ukene. Er så lei av å bruke bind og lukte vondt..sex er uaktuelt, da trådene etter stingene akkurat forsvant. Jeg hadde to dype rifter. Etter storesøster måtte mannen vente 3 mnd før jeg turde å ha sex. Og da gjorde det sykt vondt i skambenet. Men det gikk over etter noen ganger med sex Heldigvis!

Her var renselsen over etter ca 3 uker,men sex blir det ikke før en av oss har snippet oss,venter på time....
Men mye annet å gjøre så det får holde for mannen....
Har satt meg opp til hormonspiral,da steriliseringen av med er minimum 18 mnd venting,så kan være det blir noe på han da:-)
Men må til gynekolog for fastlegen min ville ikke sette den inn for vil at de skal sjekke med ul at den sitter riktig,for hun ville ikke ha skyld i om jeg skulle bli gravid igjen:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Hvordan vet man at stingene er forsvunnet? Jeg har ikke turt å ta på meg der etter fødsel...
Er vel den eneste måten å finne ut at de er vekke på. Iallefall de som er utvendig :) mine forsvant etter en 10 dager iallefall.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Her sluttet jeg stort sett å blø etter 2 uker. Nå i det siste har det kun kommet litt farget utflod periodevis. Et lite truseinnlegg går.

Men jeg er snart klar for å prøve sex igjen altså. Må man bruke kondom frem til 6 uker?

Jeg har sluttet å blø men drt kommer fremdeles lott gulaktig slim ut.. veldig kjedelig! Det med å kjenne om stingene er borte eller ikke, arrvevet er jo der og litt hardt, hvordan vet jeg hva som er hva? :-p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har sluttet å blø men drt kommer fremdeles lott gulaktig slim ut.. veldig kjedelig! Det med å kjenne om stingene er borte eller ikke, arrvevet er jo der og litt hardt, hvordan vet jeg hva som er hva? :-p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg kjente trådene iallefall. Men hadde kun noen sting ytterst :)

Jeg hadde kun sting inni, de kunne ikke kjennes. Men de sa 2-4 uker så er er borte...

-- tasting fra mobil --

I begynnelsen kjente jeg noe som strammet og ubehagelige stikking som trolig var pga stingene. Det kjenner jeg ikke nå lenger. Så da er de kanskje borte da. Husker det var vondt å gå på do i begynnelsen, huff!

Veldig individuelt når det slutter å blø, hvor mye/lite det blør osv hører jeg ...

Jeg fikk et par pyntesting på indre kjønnslepper men gikk opp så jeg har ene delt nå :-/ må visst Sansynligvis sy denne igjen ... Irriterende at stingene gikk opp!

Men blødninger slutter ikke. Hadde litt gult før det kom både brunt og friskt blod og fortsetter den dag i dag...

Back
Topp