Blødning og redd for å miste

Lykkelig 12

Andre møte med forumet
Hei,
Jeg er 11+ 3 og opplever en kraftig frisk blødning i går på dagen. Det kom plutselig. Har vondt bak i korsryggen men ikke magen. Har gjennom natten ikke hatt flere blødninger, men i dag tidlig når jeg gikk på toalettet.

skal til fastlegen for å måle HCG i dag, for så ny prøve om 2 dager.

Er fortsatt veldig plaget av kvalme.
Er så redd for at dette er en spontanabort. Noen som har opplevd lignende?

Takk for svar ☺️

Ikke opplevd frisk blødning, kun mørk spotting. Krysser fingrene for deg og for at det går bra! :Heartred

Opplevde det i uke 8. Fikk en kraftig blødning, som gikk over nesten med en gang, men spottet litt i noen dager. Det gikk heldigvis bra og jeg er i dag 13+2 og alt var bra med barnet forrige uke i hvert fall.

Jeg var rundt uke 8 når jeg blødde frisk blod, men dt skjedde etter mye oppkast. Det kan jo hende at det er bare en blodkar som har sprukket som hos meg❤️
Håper det går bra med begge.
Jeg er fortsatt gravid i uke 11+2, skal ta en ultralyd i morgen. Er fortsatt redd og trenger bekreftelse ofte for at ungen har dt godt der inne

Takk for svar Jeg har ikke hatt mere blødning siste timene. Liker ikke at jeg har murringer i korsryggen. Har fått ultralyd privat nå i ettermiddag. Så håper på hode nyheter, men er innstilt på at det er en spontanabort.

Lykke til, krysser fingrene for at det går bra!

Lykke til! Fint du får tatt en ultralyd og sett hvordan det står til

Har har hatt store, plutselige og brå blødninger i både uke 9, 10 og 13, synes det kan minne om det du beskriver. Hos meg var det forårsaket av at morkaken nå foran livmorsåpningen, noe som gir blødningsrisiko, men dette er ikke farlig i seg selv. Masse lykke til på ultralyd, håper det går bra i dag.

bare et lite tips om at hcg-måling så sent ikke er noe særlig poeng da nivåene ikke lenger dobler seg slik i som i starten når de har kommet så høyt som de mest sannsynlig er hos deg nå.

Da har jeg vært på ultralyd. Det var en baby i magen som var aktiv og hjerte slo. Det var en fostersekk til, så blødningen var fra den. Så skulle vært tvillinger. Lettet at vi fant en levende og aktiv baby. ❤️ Er litt urolig fortsatt for den lille, men må prøve å legge de tankene bort. Tusen takk for meldinger. ❤️

Back
Topp