Blødning og press..

~lilleL~

Flørter med forumet
Den siste tiden har jeg vært mye frem og tilbake på føden. Har hatt noen uforklarlige blødninger og en del sammentrekninger. Jeg opplever også veldig mye press nedentil som er veldig ubehagelig. Føles ut som om lillegutt ligger helt i åpningen og vil komme ut når som helst. Vært å sjekket dette, men alt ser visst greit ut. Har veldig på følelsen av at han kommer før tiden også. Noen her som opplever det samme ?

Har veldig nedpress og også følelsen av at han ligger ekstremt langt nede. Noen ganger når han beveger sg må eg stoppe opp, for kjennes ut som han vil ut på en måte. Men tenker d er normalt . Håper d ihvertfall ☺

Har veldig nedpress og også følelsen av at han ligger ekstremt langt nede. Noen ganger når han beveger sg må eg stoppe opp, for kjennes ut som han vil ut på en måte. Men tenker d er normalt . Håper d ihvertfall ☺
Ja, akkurat det samme her. Hvor langt er du på vei?
Jeg skal heldigvis til jordmor i neste uke, så satser på at hun har noen gode svar :-)

Ja, akkurat det samme her. Hvor langt er du på vei?
Jeg skal heldigvis til jordmor i neste uke, så satser på at hun har noen gode svar :)
er 28+2 i dag.. Skal til jordmor eg og på tirsdag... Så blir å nevne om ikke annet :p

Den siste tiden har jeg vært mye frem og tilbake på føden. Har hatt noen uforklarlige blødninger og en del sammentrekninger. Jeg opplever også veldig mye press nedentil som er veldig ubehagelig. Føles ut som om lillegutt ligger helt i åpningen og vil komme ut når som helst. Vært å sjekket dette, men alt ser visst greit ut. Har veldig på følelsen av at han kommer før tiden også. Noen her som opplever det samme ?

Jeg har også hatt en del blødninger og nedpress slik du beskriver de siste to ukene - jeg er til tider nesten litt redd for å gå på do i frykt for at han skal falle ut! 2. juledag var jeg på føden for en sjekk, da tok de både innvendig og utvendig ultralyd. Blødningene fant de ingen forklaring på, det kunne være sprengte blodkar da jeg kun blødde i moderate mengder. Grunnen til nedpress var fordi lillegutt hadde "borret" hodet sitt langt nede i bekkenet mitt - så med andre ord helt normalt. Jeg kjente også lite liv, men det kunne vi skylde på "julestresset" for - han lå og gjespa og nå når julefreden endelig har senket seg er han aktiv som aldri før igjen :-) jeg blør fortsatt - men det er som sagt megalite.
Håper det ordner seg for deg!!Blødninger og vondter utenom det supernormale i svangerskap er absolutt ikke gøy i det hele tatt!! :-(

Back
Topp