Blødning og magemurringer

I natt blødde jeg mye, så er ganske sikker på at jeg mistet [emoji17] Har prøvd å komme gjennom til legen min, men de svarer ikke..

Sendte en melding til hun private jordmoren jeg var hos i går og hun ville ha meg inn til henne så fort som mulig[emoji173]️ Helt fantastisk oppfølging! Skal dit 15.30 for å få bekreftet at det var en SA [emoji26][emoji26]

Så fin jordmor du har :Heartred Skjønner godt at du er redd nå, men jeg krysser fortsatt fingrene for deg :Heartred Masse lykke til
 
Krysser fingrene for deg [emoji173]️ uansett veldig bra du har fått oppfølging og føler deg ivaretatt selvom det måtte bli privat <3
 
I natt blødde jeg mye, så er ganske sikker på at jeg mistet [emoji17] Har prøvd å komme gjennom til legen min, men de svarer ikke..

Sendte en melding til hun private jordmoren jeg var hos i går og hun ville ha meg inn til henne så fort som mulig[emoji173]️ Helt fantastisk oppfølging! Skal dit 15.30 for å få bekreftet at det var en SA [emoji26][emoji26]
Hvordan har det gått med deg ?? ❤❤
 
Gikk desverre dårlig [emoji26] Mistet i natt, livmoren var tom [emoji22] Tusen takk for alle gode ord og tanker [emoji173]️[emoji173]️ Blir trist å dra fra denne gruppen.

Lykke til videre alle sammen [emoji173]️ Håper alt går bra med spirene deres!
 
Gikk desverre dårlig [emoji26] Mistet i natt, livmoren var tom [emoji22] Tusen takk for alle gode ord og tanker [emoji173]️[emoji173]️ Blir trist å dra fra denne gruppen.

Lykke til videre alle sammen [emoji173]️ Håper alt går bra med spirene deres!

Uff, så fryktelig trist ❤️
God klem til deg
 
Det var leit å lese :( Sender en god klem til deg :Heartred
 
Så veldig leit å lese [emoji22][emoji173]️[emoji177][emoji173]️ ønsker deg lykke til videre og sender en stor klem[emoji177]
 
Huff så utrolig leit å lese. Tenker på dere, og sender varme tanker [emoji173]
 
Så utrolig trist å lese:( ønsker deg masse lykke til videre, håper en ny spire sitter snart!:Heartred
 
Det var veldig trist å høre [emoji22]masse masse store trøsteklemmer [emoji173]️
 
Back
Topp