Blødning og kvalme

Maren90

Forelsket i forumet
nå har jeg blødd siden tirsdag, friskt blod og lik mengde som mensen.

Men nå fikk jeg skikkelig kvalme, ville dere tolket det positivt?
 
Mye friskt blod er ikke et godt tegn, har du vært hos lege? Jeg blødde 1 dag, men det stoppet. Dro til lege og fikk ultralyd :happy:
 
nå har jeg blødd siden tirsdag, friskt blod og lik mengde som mensen.

Men nå fikk jeg skikkelig kvalme, ville dere tolket det positivt?

Sniker fra mars.
Nå vil ikke jeg gi det falskt håp siden det er et dårlig tegn å blø mye. Har selv erfart at mye blod betyr sa, og symptomer henger ofte i en stund. Men samtidig opplevde jeg det motsatte med denne i magen. Da fikk jeg en kraftig blødning i uke 6+6, som varte i noen dager. Med klumper og slim. Var helt sikker på at det var en sa, siden det var helt likt som tidligere, da det har gått galt. Etter noen dager gikk det over til brun utflod. Kvamlen varte, og økte på etterhvert. Da jeg var i uke 8+2 fikk jeg komme inn til ul, hadde fortsatt brun utflod. Og der fikk vi se en liten spire med hjerte som slo. Jordmor så noe blodrester i livmora som hun mente var rester etter en tvilling. Så mitt råd er å kontakte lege, for enten å måle hcg eller for henvisning til ul. Håper bare det er en ufarlig bløding:)
 
Sniker fra mars.
Nå vil ikke jeg gi det falskt håp siden det er et dårlig tegn å blø mye. Har selv erfart at mye blod betyr sa, og symptomer henger ofte i en stund. Men samtidig opplevde jeg det motsatte med denne i magen. Da fikk jeg en kraftig blødning i uke 6+6, som varte i noen dager. Med klumper og slim. Var helt sikker på at det var en sa, siden det var helt likt som tidligere, da det har gått galt. Etter noen dager gikk det over til brun utflod. Kvamlen varte, og økte på etterhvert. Da jeg var i uke 8+2 fikk jeg komme inn til ul, hadde fortsatt brun utflod. Og der fikk vi se en liten spire med hjerte som slo. Jordmor så noe blodrester i livmora som hun mente var rester etter en tvilling. Så mitt råd er å kontakte lege, for enten å måle hcg eller for henvisning til ul. Håper bare det er en ufarlig bløding:)
Hvis HCG har steget over helgen så skal jeg be om ul, hvis ikke så tar jeg det privat tenker jeg.

Greit å høre noen solskinnshistorier, men er bare mer oppsatt på å få vite hva det er så vi enten kan komme oss videre i svangerskapet eller gå rett på ny prøving
 
Men jeg hadde nesten null symptomer før blødningen, etter blødningen startet så kom kvalmen, nå er jeg sykt trøtt.

Jeg vet jo det at symptomer kan vare litt lenger enn en sa, men kan symptomene bli værre etter en sa?(hvis det er det jeg har hatt)

Tar ingen sorger på forskudd, får jo svar på prøvene forhåpentligvis onsdag til fredag neste uke. Så må bare prøve å holde meg opptatt frem til da.

Nå er det ikke friskt blod lenger, men brunt.
 
Takk :happy:
Det gjør vi å, men er det en sa nå også så skal jeg be legen om en utredning for å se om det er noe galt med meg siden jeg allerede har hatt en sa tideligere i år
Hvis du har hatt tidlig SA så kan det hjelpe med progesteron tilskudd.
Hadde to SA rett etter hverandre for fire år siden fikk tilskudd og da gikk det bra og vi fikk ei jente.
Kan være verdt å spørre, er man litt eldre så produserer man kanskje for lite.
Går på det nå også.
 
Går d bra m deg?:Heartbigred
 
Jeg fikk også en kraftig blødning i går..med frisk blod..lite og mer brunlig i dag.. skal ringe legen og be om TUL, orker ikke leve i uvissheten for lenge
 
Hvordan gikk det med deg? Jeg har også blødd en dag og skal på TUL i morgen.
Jeg blødde veldig kraftig i to dager, og brunt i to dager. Har tatt blodprøver å venter svar på de i morgen.
Har jo hatt mer symptomer etter blødning så har litt delte tanker, tenker at om hcg verdien har steget så blir det å bestille en tul.

lykke til på tul i morgen
 
Jeg blødde veldig kraftig i to dager, og brunt i to dager. Har tatt blodprøver å venter svar på de i morgen.
Har jo hatt mer symptomer etter blødning så har litt delte tanker, tenker at om hcg verdien har steget så blir det å bestille en tul.

lykke til på tul i morgen
Takk for det, og lykke til for deg også! ❤️
 
Back
Topp