Blødning og illeluktende utflod etter fødsel

Hockeypulver97

Første møte med forumet
Jeg fødte for over åtte uker siden, og har etter det hatt flere friske blødninger som ikke ser ut som renselse. Fikk nylig blødning fra skjeden igjen, som er vannaktig med friskt blod og mye slim. Det lukter også veldig rart av utfloden, en lukt som har vært siden fødsel og ikke blir borte selv om jeg blør eller ei. Har noen opplevd noe lignende? Har sjekket flere ganger hos gynekolog og får beskjed om at alt ser fint ut, men blødningen kommer og går fortsatt. Ganske sikker på at det ikke er mens heller, da den har kommet tilbake på under ei uke.
 
Det kan ikke være renselsen fortsatt, da? Min var av og på i nesten 10 uker :yuck:
 
Med friskt blod? Blødningen virker annerledes nå enn de første ukene synes jeg. Den stopper opp og plutselig kommer det helt friskt tynt blod igjen:confused:
 
Dette er helt normalt! Renselsen er mest slim med litt blod og lukter skikkelig nasty. Det er ikke som en vanlig mens liksom. Normalt sett får mange en ny blødning rundt 8 uker etter som er skorpa som løsner. Mange tror de får mensen tilbake. Hører støtt om kvinner som sier de fikk første mens etter 8 uker, men så gikk det veldig lenge til neste, sånn typ halvt år. Jeg trodde selv det kunne være mensen for jeg trodde jeg hadde hatt den blødningen hvor skorpa løsna, men det var ikke mensen i hvert fall.
 
Renselse lukter veldig spesielt, så det kan nok være at det bare er det fortsatt.
 
Back
Topp