"Blødning" og bekymring..

Aglais

Flørter med forumet
Hei igjen! Jeg fikk jo en liten "blødning" for en god uke siden, var hos legen torsdag og hun sa det var helt normalt. Den var ikke frisk, men det har fortsatt litt hver dag siden det og de to siste dagene er det blitt mer farget utflod. Helt til i dag hvor det bare er litt spor. Det som også har skjedd er at kvalmen er bedre. Fortsatt uvel og kvalm, men kan spise litt nå uten å bli akutt dårlig.

I går ringte jeg legekontoret med bekymringen min og de sa legen skal ringe meg i dag. Men hva kan jeg be om? Er redd for å rope "ulv, ulv", men er så redd hun bare skal si at det er normalt (det er jo selvfølgelig det beste), men er så redd for å ha mistet og gå med fosteret inni meg. Om det har skjedd vil jeg bare bli ferdig fortest mulig. I tillegg styrker bare kvalmen mistanken min, og jeg vet at dette er mest irrasjonelle tanker, men blir litt irrasjonell som gravid. Er sykemeldt ut november og føler jeg har "lurt" legen min siden jeg kjenner bedring, selv om jeg ikke orker annet enn å ligge på sofa hele dagen.

Huff det var mange tanker, men godt å få ut! Det jeg egentlig ønsker er en tidlig ultralyd, men redd jeg ikke har grunn nok eller belegg for å be om det... Sukk! Er forresten 9+5 i dag :)

Jaa, ring til legen! Jeg lover deg at de er godt vant med hysteriske gravide. Vi er jo det nesten alle sammen, og blødninger er liksom så feil - vi har jo lært fra før vi kan huske at mensen ikke kommer når man er gravid. Jeg tror en ultralyd vil trygge deg - syns du skal be om det :)

Jeg hadde også små blødninger og følte meg litt små hysterisk men når jeg kom til legen ble jeg tatt på alvor med en gang. Og har bare møtt forståelse for min bekymring, så jeg ville ikke nølt med å ta kontakt. Den følelsen du har nå er ikke noe god:(
Så ikke vær redd for å be om ultralyd når det er det du trenger for å slappe av:Heartpink Jeg ble også sykemeldt og følte meg egentlig for frisk til å være hjemme men jeg prøvde å tenke at dette er det beste for den lille spiren så kanskje det kan hjelpe på din samvittighet også. Alt er nok fint med den lille spiren din men du vil få det mye bedre når det er bekreftet;)

Jeg hadde også småblødninger både forrige gang og denne gang.
Begge gangene ble jeg henvist til sykehuset for UL, og sykehuset fulgte meg opp med flere enn en UL.

Takk for støtte alle sammen! Da skal jeg dame meg opp i ettermiddag når legen ringer :)

Legen har fortsatt ikke ringt og jeg kjenner jeg blir litt lei meg :( Men får ringe legekontoret igjen i morgen tidlig da...

Back
Topp