Blødning, men ingen smerter

A+S

Blir kjent med forumet
Ser ut til at løpet er ute for vår del, og at vi må finne oss en ny termingruppe etterhvert. Startet morgenen idag med en blødning =\ Ingen smerter, men en god del friskt blod. Dette er et ivf-forsøk, så vi har vært nede på klinikken å tatt blodprøver. Får svar på disse i morgen, men kan ikke si jeg er så veldig positiv =\

Hvor langt er du på vei? Jeg hadde styrtblødning i uke 6, og det gikk overraskende bra. Krysser alt jeg har for at spiren sitter ennå [emoji173] håper du oppdaterer oss. Stoor stoor klem!

• Liker
Reactions: A+S
Krysser fingrene for at det er uskyldig - målt hcg?

• Liker
Hvor langt er du på vei? Jeg hadde styrtblødning i uke 6, og det gikk overraskende bra. Krysser alt jeg har for at spiren sitter ennå [emoji173] håper du oppdaterer oss. Stoor stoor klem!

Er 5+5 på vei. Prøver å være positiv, men det er så vanskelig. =\

Er 5+5 på vei. Prøver å være positiv, men det er så vanskelig. =\
Skjønner den. Var slik selv. Satt med krokodilletårer på legevakten sent på kvelden og blødde som en sil rett og slett. Gynekologen som undersøkte og tok ultralyd ble overrasket, blodprøven var høy hcg og var så heldig at vi fikk se et bankende hjerte. Helt surrealistisk situasjon og man vil jo ikke håpe for mye for så å bli totalt knust om beskjeden skulle gå andre veien heller.. jeg håper sånn for din skyld at dette er uskyldig. Kommer til å tenke masse på deg [emoji173]

Masse tanker til deg [emoji173] og håper dette er helt uskyldig

• Liker
Ånei. Krysser fingrene for dere, håper virkelig det ikke er noe farlig!

• Liker
Nå blør jeg så si ingenting. Kommer litt slimete blod når jeg er på do bare... Skjønner ingenting Er så frustrerende.

Sender mange gode tanker til deg <3

• Liker
Masse lykke til! Håper det går bra for dere.. Grusomme uker vi er inne i nå alle sammen.. 10-12 uker kan liksom ikke komme fort nok ..

Back
Topp