Blødning-men hjertet slår :)

AnneCh

Betatt av forumet
Junibarna 2015
Jeg hadde brun spotting og en god knallrød blødning forrige uke sammen med en del skikkelig vonde takvise menslignende smerter.
Tenkte selvfølgelig mitt da jeg leste alle historiene hvor det har gått galt.. Var på legevakta, hvor de ikke kunne gjøre stort, ble bare sendt hjem med beskjed om at jeg nok mest sannsynlig hadde mistet!.
Var hos lege dagen etter som henviste meg til tidlig UL. Der har jeg da altså vært i dag..

Etter over en uke i den vonde usikkerheten, fikk jeg i dag se et ørlite hjerte som banket:Heartred
Alt står bra til, og blødningen stammet mest sannsynlig fra et sprukket blodkar :)

Gladlaks:hello2

Sånne historier liker vi!! :) så bra alt var fint, må ha vært tøft å gå sånn å ikke vite!

Sånne historier liker vi!! :) så bra alt var fint, må ha vært tøft å gå sånn å ikke vite!

Vært noen tunge dager, så det var ganske utrolig å høre hjerteslagene i dag :) Lykke !

Så flott å høre :-) godt å høre at det er flere uskyldige blødninger også!

Å herregud for en ned og opp tur! Det må føles helt ubeskrivelig godt å høre hjertet slå etter den beskjeden!
Gratulerer så mye:)

Så herlige nyheter å få!! :) Kan tenke meg det har vært veldig tøft de siste dagene...

Åh, så deilig og høre at det kan gå bra og!! :D Hurra!! :D

Det må ha vært fantastisk :) opplevd noe lignende selv, og man blir jo litt bekymret når man leser om alle det ikke gikk bra med. Godt med noen solskinnshistorier også :)

Åå så herlig å hørw hjertelyd etter den beskjeden! ♡ :-D

Så bra!!!

Så deilig det må være :) for meg går det nok garantert gale veien nå men veldig fint å høre at det er liv laga hos deg! Trodde jeg skulle blitt enda mer lei meg av å lese slike fine historier nå.

Kos deg videre :)

Så deilig det må være :) for meg går det nok garantert gale veien nå men veldig fint å høre at det er liv laga hos deg! Trodde jeg skulle blitt enda mer lei meg av å lese slike fine historier nå.

Kos deg videre :)
Er du helt sikker på det går feil vei kjære deg...?

Er du helt sikker på det går feil vei kjære deg...?

Ikke 100% selvsagt, leser jo mye forskjellig. Men 95% sikkert. Har hatt så mye kramper og vondt siden tirsdag ettermiddag at jeg har måttet krype til korset og ta en del paracet. Legen kunne på tirsdag formiddag se fosteranlegget, altså det "sorte hullet" men ikke noe foster eller hjerteaktivitet. Siden da har jeg blød mer og mer. Har bestemt meg for å ta den andre hcg-prøven uansett. Man vet jo aldri. Men har ikke mye troa.

Historien min høres mye ut som din bortsett fra at vi ikke så noe hjerteaktivitet. Mista dessuten alle symptomene unntatt trøtthet for en uke siden, så ser det i sammenheng.

Ikke 100% selvsagt, leser jo mye forskjellig. Men 95% sikkert. Har hatt så mye kramper og vondt siden tirsdag ettermiddag at jeg har måttet krype til korset og ta en del paracet. Legen kunne på tirsdag formiddag se fosteranlegget, altså det "sorte hullet" men ikke noe foster eller hjerteaktivitet. Siden da har jeg blød mer og mer. Har bestemt meg for å ta den andre hcg-prøven uansett. Man vet jo aldri. Men har ikke mye troa.

Historien min høres mye ut som din bortsett fra at vi ikke så noe hjerteaktivitet. Mista dessuten alle symptomene unntatt trøtthet for en uke siden, så ser det i sammenheng.

Trist å høre:( men da er det vel på tide tror jeg at jeg også melder meg ut..mange i samme bås her.. Tok nok seieren litt på forskudd tidligere! Ny blødning, mye mye sterkere, ekstremt vondt i magen og jeg sammenligner det med tidligere SA .. Da er vel tiden min her inne også over for denne gang ;) håper likevel alt gikk bra med deg Plomme!!

Back
Topp