Blødning igjen....

treskatter

Forelsket i forumet
Gikk på do i dag tidlig, og det var bare et blodbad i do :( er 12+1 i dag. Reiste på legevakten og fikk høre hjertelyden til den lille :) var på ul for en uke siden og alt var bra da! Legen mente morkaken muligens lå foran, at dette kunne skape blødning. Ga seg etter jeg var på do i dag tidlig, nå er det bare brunt som kommer. Hadde akkurat samme opplevelse i uke 7, alt var fint da..

Kjempe påkjenning dette, og jeg håper virkelig dette er siste gangen :(
Fikk beskjed om å ta det med ro fremover, kanskje jeg må følge det rådet..

Uff, nesten akkurat det samme opplevde jeg i dag - bare med endel mindre blod!
Det setter virkelig en støkk i en:(
Godt å høre at alt var bra hos deg også!
Men fytti å sliten man blir psykisk etterpå - Og grusomt vanskelig å slappe av selv om man har fått beskjed om at alt er i orden!!

Uff, nesten akkurat det samme opplevde jeg i dag - bare med endel mindre blod!
Det setter virkelig en støkk i en:(
Godt å høre at alt var bra hos deg også!
Men fytti å sliten man blir psykisk etterpå - Og grusomt vanskelig å slappe av selv om man har fått beskjed om at alt er i orden!!

Ja, jeg ligger på sofaen nå. Har sovet en time og har ubehag i magen. Tenker at jeg er så anspent nå.. Kjenner jeg er skikkelig sliten av disse blødningene, er så bekymret... :(

Ja, jeg ligger på sofaen nå. Har sovet en time og har ubehag i magen. Tenker at jeg er så anspent nå.. Kjenner jeg er skikkelig sliten av disse blødningene, er så bekymret... :(

Vet hvordan du har det.. ligger rett ut selv - Livredd for å gå på do!! Googlet meg nesten ihjel har jeg også gjort o_O
Og hver gang man kjenner noe i magen, er det om å gjøre å finne en stilling man ikke kjenner noe i...også ligge musestille:confused:

Vet hvordan du har det.. ligger rett ut selv - Livredd for å gå på do!! Googlet meg nesten ihjel har jeg også gjort o_O
Og hver gang man kjenner noe i magen, er det om å gjøre å finne en stilling man ikke kjenner noe i...også ligge musestille:confused:

Huff, det ikke noe kjekt :( hadde ingen blødninger i mine to forrige svangerskap..nå har jeg hatt to store og to små etter sex.

Nå skulle jo jeg ha troen på at dette gikk bra nå når jeg er passert 12 uker - men klarer ikke å slå meg til ro :(

Hvor mange uker er du? Har du vært i kontakt med lege i dag?

Huff, det ikke noe kjekt :( hadde ingen blødninger i mine to forrige svangerskap..nå har jeg hatt to store og to små etter sex.

Nå skulle jo jeg ha troen på at dette gikk bra nå når jeg er passert 12 uker - men klarer ikke å slå meg til ro :(

Hvor mange uker er du? Har du vært i kontakt med lege i dag?

Jeg er 9+2. Også bor jeg i Singapore, så legen her jobbet i dag - Fikk komme inn til ul med en gang :)

Jeg håper du får slippe mer av det her fremover nå! Nå skal man liksom kose seg, og nyte 2.trimester!!
Også får du slappe av så godt du kan:)
*trøsteklem*

Jeg er 9+2. Også bor jeg i Singapore, så legen her jobbet i dag - Fikk komme inn til ul med en gang :)

Jeg håper du får slippe mer av det her fremover nå! Nå skal man liksom kose seg, og nyte 2.trimester!!
Også får du slappe av så godt du kan:)
*trøsteklem*

Singapore faktisk! Men så bra du fikk komme inn med en gang :) vi skal til lillehammer på søndag, så burde vel begynne å pakke siden vi skal bytte gaver og i besøk i morgen... Får se hva jeg orker i dag :)

Klem tilbake :)

Uff så ekkelt. Men godt du fikk sjekka det og alt var bra da. Du får ta det med ro og be gubben pakke for deg :)

Huff ja det skjønner jeg er en påkjenning. Veldig fint du fikk høre hjertelyden i det minste. Og at du også har fått litt forklaring på hva som kan være årsaken. Men klart du blir bekymret fordet. Håper ikke det skjer igjen. Hadde hørt på rådet om å ta det med ro, og tatt det til etteretning. Greit å ikke ta noen sjanser.

Back
Topp