Blødning igjen..

HemmeligG

Forumet er livet
Nå kom det en ny runde blod når jeg var på do, litt mer denne gangen og "ferskere" blod. Tre dager siden sist det skjedde. Har ingen smerter, men blir fryktelig urolig og pessimistisk.. Er det noen vits i å ringe legen i morgen?

Sent from my iPhone using BV Forum

Når jeg hadde SA så fikk jeg bare beskjed om å se det an. Var ikke så mye de kunne gjøre :/ andre gang ringte jeg å fikk time slik at jeg kunne få sykemelding. Kan godt være at det er uskyldige blødninger pga livmoren som vokser eller noe sånn

Så dårlig at legen ikke lar dere få ultralyd! Sdlvsagt er det ikke noe de kan gjør hvis det er sa, men hvis det ikke er det, hjelper det utrolig mye å få se at alt er i orden. Du/dere har ikke mulighet til å ta ul privat da? Jeg hadde litt småblødninger flere ganger med mellomste og det gikk bra. Søsteren min blødde masse gjennom flere uker, hun er 39 uker nå og kan føde any day :) Hun fikk ul gjentatte ganger da.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Ingen i området som tilbyr tidlig ul med det første, skulle helst hatt den i dag.. :-/
Ikke noe mer blod i dag da, så kanskje det bare var nok en uskyldig blødning jeg opplevde i går. Krysser fingrene for det!

Jeg hadde blødning i dag, ringte fastlegen å sa jeg var svært bekymret og ba om en henvisning til sykehuset for å få det sjekket og ba om en elektronisk henvisning til en time i dag. Fikk en ø-hjelps time på gyn poliklinikk og fikk sjekket det, både vaginal undersøkelse og innvendig ultralyd. Var veldig betryggende å se at det var noe der og fikk se et godt bankende hjerte. Er i dag 9+2.

De kunne ikke finne konkret grunn for blødninger mens sa babyen hadde det bra og at blødninger vertfall ikke kom fra livmor så det ikke var bekymring for SA.
Hadde ikke klart å gå lenge med en slik bekymring, selv om blødningen gav seg fort..

Ingen i området som tilbyr tidlig ul med det første, skulle helst hatt den i dag.. :-/
Ikke noe mer blod i dag da, så kanskje det bare var nok en uskyldig blødning jeg opplevde i går. Krysser fingrene for det!

Skal krysse fingran for at det e uskyldig:)

Jeg hadde blødning i dag, ringte fastlegen å sa jeg var svært bekymret og ba om en henvisning til sykehuset for å få det sjekket og ba om en elektronisk henvisning til en time i dag. Fikk en ø-hjelps time på gyn poliklinikk og fikk sjekket det, både vaginal undersøkelse og innvendig ultralyd. Var veldig betryggende å se at det var noe der og fikk se et godt bankende hjerte. Er i dag 9+2.

De kunne ikke finne konkret grunn for blødninger mens sa babyen hadde det bra og at blødninger vertfall ikke kom fra livmor så det ikke var bekymring for SA.
Hadde ikke klart å gå lenge med en slik bekymring, selv om blødningen gav seg fort..

Tror det er forskjellig fra sted til sted. Var hos legen i dag og fikk også henvisning til ø-hjelp, men det var det visst fler som hadde. Og ø-hjelp i dette tilfellet er visst innen 24 timer, så skal dit i morgen tidlig ;)
Er ikke så bekymret akkurat nå, men gruer meg til å få bekreftet SA :/

Kjempeglad på dine vegne :) håper du slipper unna flere slike ubehaglige opplevelser :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg var hos legen i dag med samme problemet og må vente på time en ukes tid da de ikke lengre tar imot øhjelp når det er så tidlig i sv.skapet. Ingen private som har ledig kapasitet tidligre heller

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

huff da :(
er sikkert ikke noe, men kjedeig å bli bekymret slik..

Back
Topp