Blødning.. igjen.

Skravlepapegøye

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Jupp! Tittelen sier sitt. Jeg har en blødning. Startet med lys rosa utflod i går og har i dag oransje/rød farge når jeg tørker meg etter toalettbesøk. Ingen smerter. Har hatt antydning til dette et par ganger tidligere også, men da hatt is i mage og ikke ringt til lege. Nå er jeg mer usikker ettersom at det er tredje gang og at det har tatt seg litt opp.. er det slik at man kontakter lege uansett hvor stor blødningen er? Eller har man is i magen og venter og ser d an?

For din egen del kan det kanskje være greit å kontakte legen for å "roe nervene". Det kan jo være alt fra uvi til en liten rift eller sprengte blodkarer, det behøver ikke være noe farlig :) det er for eksempel veldig vanlig å blø bittelitt hvis man nylig har hatt sex. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Slik du beskriver det, høres det ikke ut som en alvorlig blødning, men det er like greit å bare høre med legen, for å være på den sikre siden. Lykke til :)

Fra mobil.

Ville ringt legen, bare for og få slappe litt av :-)

Jeg ville også ha ringt.. Men ut ifra hva jeg leser høres det ikke ut som noe farlig.. Høres mer ut som spotting, og det er helt vanlig. :)

Jupp! Tittelen sier sitt. Jeg har en blødning. Startet med lys rosa utflod i går og har i dag oransje/rød farge når jeg tørker meg etter toalettbesøk. Ingen smerter. Har hatt antydning til dette et par ganger tidligere også, men da hatt is i mage og ikke ringt til lege. Nå er jeg mer usikker ettersom at det er tredje gang og at det har tatt seg litt opp.. er det slik at man kontakter lege uansett hvor stor blødningen er? Eller har man is i magen og venter og ser d an?

Hvordan går det? Har du snakket med legen? :)

Lurer også på kordan det går med deg? Håper det bere e ein uskyldig blødning du har fått! :)

♡ Termin 6. Februar ♡

Har fått time til lege i morgen kl. 13.00. DET er lenge å vente det. er forholdsvis fredlig i forhold til blødningen, men den er der enda og det kniper litt i den ene siden helt der nede av og til.. Hadde en veldig rolig dag i går og vil vel være like rolig i dag og i morgen. selvsagt så trenger jo ikke dette være noe, men det er som dere sier, at det er bedre å få undersøkt det slik at man får ro i kroppen.

Har fått time til lege i morgen kl. 13.00. DET er lenge å vente det. er forholdsvis fredlig i forhold til blødningen, men den er der enda og det kniper litt i den ene siden helt der nede av og til.. Hadde en veldig rolig dag i går og vil vel være like rolig i dag og i morgen. selvsagt så trenger jo ikke dette være noe, men det er som dere sier, at det er bedre å få undersøkt det slik at man får ro i kroppen.

Høres bra ut! :) alt er nok fint! :)
Gi en lyd hvordan det går hos legen ;)

Back
Topp