Blødning igjen, prøver å være realistisk..

Knøtte

Klar for nr 2 :)
Uff, småblødning i går. Mer i dag, med masse slim..?! Papiret sklir når jeg tørker meg (beklager detaljer) :P Noen andre som har opplevd det? Er 4+5 i dag. Har vondt i magen men det er fordi jeg er steinhard i magen. Skikkelig forstoppelse. Hatt murringer i en uke, men ikke bekymret meg for man vet jo at det skjer noe der nede.
Prøver å være realistisk, så håper noen med erfaring kan dele, uansett utfall :) Skal teste med en bt i morgen for å se om det er endring på synligheten.

Jeg småblødde både i sist svangerskap og nå jeg altså, og det har gått fint :) Prøv og slapp av, og bestill deg en tidlig ul i uke 7 om du fremdeles føler deg engstelig :)

Håper blødningen er uskyldig. Det er visst ganske vanlig har jeg forstått..

Er ikke sånn ekstremt bekymra. Jeg er tenker sånn at hvis det er en sa, får ikke legen stoppet det, og er bt fortsatt positiv om 3 uker så har jeg time hos legen 5.5. Så må egentlig ta tiden til hjelp bare. Men veldig glad for at dere deler erfaringer. Det letter tankene mine :) Jeg er som sagt realistisk, så må bare vente å se :)

Den gangen jeg blødde så startet det med brunt blod og gikk over til friskt rødt blod samme dagen. Blødde bare litt i noen dager og så plutselig startet jeg å blø mye med smerter. Jeg hadde en sa. Mistet da i uke 6.
Ikke noen positiv blødnings historie, lei for det :p
Krysser fingrene for at det kommer til å gå bra :)

Jeg har blødd jevnlig siden uke 5, og var på ul igår og alt var bra! :-) viste seg at jeg har et hematom? (Tror det skrives sånn) i livmora, og det er visst veldig vanlig :-) så råder deg til å ta det med ro, prøv og ikke tenk på det og ring lege og spør om du kan få tidlig UL :-) jeg er nå i uke 12 :-) krysser fingrene for at blødningen din er uskyldig! <3

Den gangen jeg blødde så startet det med brunt blod og gikk over til friskt rødt blod samme dagen. Blødde bare litt i noen dager og så plutselig startet jeg å blø mye med smerter. Jeg hadde en sa. Mistet da i uke 6.
Ikke noen positiv blødnings historie, lei for det :p
Krysser fingrene for at det kommer til å gå bra :)
Har bare vært sånn oransje/rød i fargen hos meg, men har ikke sjekka siden kl 14. Jeg instiller meg heller på det verste så blir det ekstra positivt om det ikke går rett vei denne gang ;)

Jeg har blødd jevnlig siden uke 5, og var på ul igår og alt var bra! :-) viste seg at jeg har et hematom? (Tror det skrives sånn) i livmora, og det er visst veldig vanlig :-) så råder deg til å ta det med ro, prøv og ikke tenk på det og ring lege og spør om du kan få tidlig UL :-) jeg er nå i uke 12 :-) krysser fingrene for at blødningen din er uskyldig! <3
Aha, hørt om det :) Får se hvordan det utvikler seg utover mot helgen :)

Beundrer roen og styrken din! :)
Jeg hadde nok stått i døra hos legen hver dag til jeg fikk svar.
Håper du lykkes, selv om det skulle vise seg å ikke være i denne omgangen.

Beundrer roen og styrken din! :)
Jeg hadde nok stått i døra hos legen hver dag til jeg fikk svar.
Håper du lykkes, selv om det skulle vise seg å ikke være i denne omgangen.
Takk :) Roet seg med å blø nå i kveld, så håpet er tilstedet fortsatt. Bare å smøre seg med tålmodighet ;)

Jeg har en venninne som blødde nesten gjennom hele svangerskapet... Så det kan gå bra, men skjønner at du er nervøs.. Jeg hadde nok vert hos legen hadde det vert meg... Men jeg er begynt å gå til lege tidlig hvis det er noe som plager meg.. Etter at jeg en gang fikk beskjed at jeg skulle komt for 2 måneder siden med det som var gale da... Angrer den dag i dag, da jeg fortsatt sliter med samme problemet.. (hadde ingenting med graviditeten å gjøre.. )
Så lykke til! Beundrer deg for tålmodigheten og styrken!

Back
Topp