Blødning igjen...hjelp!

Vel vel folkens nå er jeg kommet hjem.
Har fått klarhet i alt og jeg er kjempe lettet.
Men desverre så var der ikke noe tegn til et foster, så jeg har nå fått noen piller som skal hjelpe livmoren til å trekke seg sammen igjen, om dette ikke fungerer så blir det utskrapning på omsdag. Men tvi tvi...håper det funker, akkurat nå har jeg som noen middels kraftige rier og det er samme følelsen som jeg hadde da jeg fikk min datter så det er jo et godt tegn på at livmoren trekker seg sammen.
Håper jeg slipper utskrapning.

Jeg vil takke dere alle sammen som har vert en utrolig god støtte i all denne uvissheten og si at dere må ikke bkymre dere for meg noe mer nå, jeg er lettet over å få klarhet i tingene og glad for at det er over. Nå er det bare å komme seg i form igjen og prøve på nytt....
Det går utrolig bra med meg, høres kanskje rart ut for noen, men dette føles veldig naturlig og den eneste følelsen jeg sitter igjen med nå er lettelse over at jeg vet!
Jeg er absolutt ikke en kald person, men jeg var selv ganske ung når min mor gikk igjennom det samme og har liksom alltid sett på det som en ting som er naturlig.

Jeg kommer nok ikke til å forlate dere, men kanskje bli litt mindre aktiv en periode, men bare vent jeg kommer tilbake og da får en håpe på bedre lykke neste gang, eller hva?

KOS OG KLEM FRA MEG TIL DERE ALLE!!!!

Uff stakkar.....
Det var trist å høre men det var godt å høre at du takler dette så bra da!
Lykke til da....Vet liksom ikke hva annet jeg skal si....
STOR TRØSTEKLEM FÅR DU I HVERTFALL!!!!!!!!!![;)][;)]

Tusen takk, du er god.

Du trenger ikke si noe annet enn kansje

...LYKKE TIL NESTE GANG....

Jeg svarte på den andre tråden så da sier jeg her; Riktig lykke til neste gang!! Håper vi snart kan ønske deg velkommen tilbake i gravidgjengen [:)][:)]

Huff og huff dette var ikke gøy å lese men det hjelper litt å lese hvor godt mot du har med tanke på å prøve igjen.
Skal krysse alt jeg har for at det skal gå fort og bra neste gang for dere.
Masse masse lykke til og stor trøste klem fra meg

Virkelig lykke til neste gang!!!!![:)]

Ble trist jeg nå, men du er en sterk kvinne. Bedre lykke neste gang. Håper vi får se deg snart igjen her inne.

Takk til dere alle sammen, jeg tror nok jeg kommer til å vere innpå litt her, kanskje for å kunne hjelpe andre, slik som dere har hjulpet meg...
Jeg tar dette utrolig bra, litt overrasket over megselv må jeg si, men er også veeeeldig glad for at jeg reagerer slik og slipper å sitte med sorg...

Igjen...DERE ER EN SUPER GJENG.....VIRKELIG!!!!!!

- LYKKE TIL, TIL DERE ALLE SAMMEN -

Ikke glem at du er en av gjengen [:D]

[:(]Dette var trist å høre..håpte på at det skulle gå bra!
Du får tenkje at det var naturen sin måte å ordne opp i det som ikkje hadde livets rett..urettferdig men slik er det desverre...
Nå veit du ihvertfall korleis det er fatt,heldigvis ingen fleire grublinger..
La tida hjelpe hjelpe kroppen tilbake til normalen,den er allereie på god veg til det selv...så vil tida vise når det er på tide med nye håp og gleder!!
Tar litt tid,det vil alltid verte den eine du aldri fikk,men du har den i hjerte ditt og er med deg kvar dag, trist men samstundes ein god følelse på ein måte..kanskje du forstår kva eg meiner?!!
klem frå meg!!

Lykke til neste gang -
Håper og tror at det går bedre neste gang du blir gravid[;)]

Back
Topp