Blødning igjen...hjelp!

vanskelig å sei,det er ulikt frå pers til pers..syns det er rart at det skulle stoppe oppatt/begyne å blø HVIS det er ein sa...
men utstyr deg med fleire tester så kan du kontrollere i løpet av jula,hvis du er i tvil.
Mitt blod var guffent,nesten så eg lurte på om det var dr...ja du veit...
Enig at det er unødvendig med inv ul,men dersom det ikkje stopper å blø og du forsatt er gravid(jfr.test) så ville eg bedt om utvendig ultra om det går...
Forbered deg på det verste så ikkje skuffelsen blir for stor.
Selv om det skulle vere ein sa kan du ver heime og alt går som normalt...blir som ein vanleg mens..
den perioden du er i er meir vanleg å miste i enn seinare i sv.skap,og det er naturen sin måte å ordne ut på...
Men så lenge du forsatt får pos test skal du forholde deg til det, og kontakte legen om det vert verre-da kan han konstantere om det er sa eller ikkje...Du bør og ta kontakt med legen om test er negativ,slik at du får endelig bekreftelse..men igjen kor lenge har du blødd? Det bør jo stoppe opp da.....
HåpEr det går bra eg!!
Skal sende deg GODE vibber så går det nok bra!!!
Lykke til!
OG eg er her om du treng meg!!![;)]
STOOOR KLEM

teba...ja glemte å svare helt på d... har blødd sammenhengende i kun 1 1/2 dag, men på og av siden onsdag kveld, d.v.s 2-3 dager.

Kjenner at smertene begynner å ta seg litt opp, men blødningen virker som den roer seg....

Ja ja takk for alle gode ord og tanker.

godmorgen..korleis går det???

Hei...akkurat ringt lege igjen, kom meg heldigvis gjennom julaften, men hadde en del smerter utpåkvelden.
Nå vil jeg karakterisere blødningene som mye,litt koagulert blod om morgenen men ellers bare slim utover dagen, blodet er ganske mørkt også...bærer nok feil vei dette, men men...

Akkurat nå så ønsker jeg egentlig bare å bli ferdig på en måte, kansje vanskelig å forstå for noen, men jeg holder ikke ut denne uvissheten.
Har jo en datte å ta vare på også. Det er så slitsomt å bare gå sånn uten å vite hvilken vei det bærer.

Hei du!!!
Ja det kan kanskje høres slik ut som det er ein sa ja...har du tatt nye tester i det siste? Du må berre ta paracet om du verker eller har smertere,legen sa det eva heilt ok å ete sjølv om ein er gravid!!

Går det bra med deg "i haudet"? Tenker du mye?

ORIGINAL: mayb31

Hei...akkurat ringt lege igjen, kom meg heldigvis gjennom julaften, men hadde en del smerter utpåkvelden.
Nå vil jeg karakterisere blødningene som mye,litt koagulert blod om morgenen men ellers bare slim utover dagen, blodet er ganske mørkt også...bærer nok feil vei dette, men men...

Akkurat nå så ønsker jeg egentlig bare å bli ferdig på en måte, kansje vanskelig å forstå for noen, men jeg holder ikke ut denne uvissheten.
Har jo en datte å ta vare på også. Det er så slitsomt å bare gå sånn uten å vite hvilken vei det bærer.

uff det var synd å høre, men skjønner at du på en måte vill bli ferdig med det.
ville bare si lykke til og jeg håper at alt går bra [:)] og at du får en babytil [:)]
god klem fra meg [:)]

Hei.

Tok en test hos legen lillejulaften, den var positiv, men har ikke tester hjemme så jeg har ikke fått testet selv.
Om det går bra med meg...jo det gjør nok det, er liksom inforstått med dette.
Mister heller nå enn sendere i svangerskapet eller etter at barnet er født.
Dersuten så har jo vi en flott jente på snart 2.
Men klart jeg har noen tanker, sliter f.eks med å konsentrere meg om så mye annet enn akkurat dette...

Legen har ikke ringt på igjen ennå, snakket med legevakten for en stund siden, de sa legen ville ringe tilbake...men men det er jo ikke noe som haster uansett.

Så jenter ikke tenk på meg, det går fint, jeg tror jeg kommer til å takle dette bra.
Man får jo flere sjanser til å bli gravid.
Men tror nok at jeg kommer til å ta det veeeeldig med ro neste gang og sikkert bekymre meg en del for at det skal skje igjen.

Såå ivertfalll.....har det bra og tar det som det kommer.

Takk for all omtanke og fine ord.

Skriver så nart jeg vet noe......

Klems

Det ordner seg nok...går over med tida!
Lykke til!!

Håper alt er bra med deg og at dette går bra.
Du kan få tatt vanlig ultralyd oppå magen for å se at hjerte slår. Jeg hadde det i uke 8 trengte ikke innvendig [;)]

Masse lykke til

hei, hååper alt går bra m deg, er sikkert forferdelig å gå sånn å ikke vite noe. j hadde kommet til å forlangt å blitt sjekket ordentlig for lenge siden hadde j vært deg... hadde vært hysterisk j tror j... huff!! men du virker som et sterkt menneske så håper alt ordner seg for deg.. lykke til da... å gi oss beskjed[8|][:)] vi tenker på deg

Hei IGJEN...

Lurer på hvor mange "oppdateringer" jeg må skrive før jeg vet hva som skjer....sukk
Vel vel, legen ringte på igjen, men jeg takket på en måte nei til å komme til kontroll. Teit av meg sikkert,men føler ikke for å gå til legen for å igjen bare reise hjem, han mente også at å sende meg på sykehuset ikke var aktuellt ennå, da de ikke kan gjøre noe uansett.
Fikk IGJEN beskjed om å ta det HELT med ro og se det ann.
Smertene gir seg liksom når jeg ligger helt stille og ikke gjør noe. Blodet er ganske mørkt.
Men ikke mye koagulert, men av og til noe "slim"-lignende som kommer.

Blir man ikke tufs av dette så blir man ikke tufs av noe.....

Ja ja ivertfall godt å få komme hit og kaste mine fortvilelser over dere.

TUSEN TAKK, DERE ER SUPRE ALLE SAMMEN!!!!

...som tidliger, I'll let u know...when/if noe skjer......

Det må være forferdelig å gå sånn i uvisshet- føler virkelig med deg [8|]

Er familien informert om korleis det står til med deg?
Du har å ta det helt med ro nå,ingen løfting ingen tunge tak eller noen fysisk utskeielser eller noke verdens ting!!!! Er det forstått?!!
La gubben ta seg av huslege ting mens du skal slappe av og kun gjere "koselege" ting!!! Så ser du til at tysdag skaffer du deg ein test, salik at du ser kva som kan ha hendt..
vi får håpe på det beste..mange det som har hatt sterke blødninger og det har likevel gått bra..vi må ikkje miste håpet her,sant?

KLEM

Hei på deg!
Syns så synd på deg, det er så jevelig å gå slik. Jeg begynte å blø i uke 13, friskt blod, stoppet opp, gikk noen dager, så kom det mørk rød/brun utflod med klumper, også rolig igjen, for så å komme i tre dager igjen, også noen dager uten, også litt friskt blod igjen osv. osv. En gruer seg jo for hver gang en må gå på do!! Kan trøste deg med at jeg er kommet til uke 19, syns det hjalp veldig da jeg kom så langt at jeg begynte å kjenne spark/bevegelse, føler jeg har litt mer "kontroll" på hvordan det står til inni der nå. Har hatt 3 (utvendige) UL og det er full fart der inne, syns det er litt rart at legen din ikke bare kan ta en utvendig UL, det er jo veldig beroligene å se at hjertet slår, og skulle det nå være sånn at det ikke slår, så må en jo bare forholde seg til det, vondt å gå og lure og lure, være redd og usikker.
Ønsker det masse lykke til, krysser fingrene for at det går bra, du får holde oss oppdatert!
Klem fra Maiklumpen.

Bare en lite oppdatering før jeg går.....

Ringte rett til sykehuset selv i dag, gidder ikke dette legestyret lenger, nå i julen så er det jo en ny lege man treffer hver gang og alle vil ha deg dit først....grrr....

Vel isåfall, skal nå på sykehuset og da regner jeg med at jeg vil få et svar.
Skriver senere i dag.....

å spennende..lykke til! Håpe på det beste!!!!

Lykke til [:D][:D]

ORIGINAL: mayb31

Hei.

Hadde litt blødning i går kveld var med lege i dag. Har ikke hatt blødning på hele dagen før nå i kveld. Nå kom det og nå har det vert en liten del, for å si det sånn, det renner friskt blod.
Hva bør jeg gjøre?
Ring legen. det kan være spontan abort men det trenger heller ikke være det. men bedre være på den sikre siden ønsker deg masse lykke til

Hvordan har det gått med deg???
Tenker masse på deg og håper dette går bra [;)]

samme her, tenker mye på deg!!

Back
Topp