Blødning i uke 21

MammaMassør

Glad i forumet
Var på do i sted og der var blod i trusen.
Og på papiret.
Fikk helt angst og ringte legevakten. De mente det var pga morkakeplassering. Men jeg skulle få lov til å komme inn på sjekk nå kl. 21. Kjempe nervøs. Har kjent liv før i dag. Men sitter her med kjempe angst. [emoji26][emoji24][emoji22]

Ja hadde en blødning selv i uke 12 og det var også pga morkaka! Alt var bra med baby.
Du kjente jo liv i dag så det er jo et veldig godt tegn. Får jo ikke bedre tegn enn det masse lykke til!! Det går nok veldig bra!!

Lykke til! [emoji173] Godt du får komme til hos legevakten slik at du slipper å gå rundt og være redd.

Alt er sikkert fint. Men alltid fint å få sjekket, så slipper du å være urolig! Krysser fingrene!

Jeg prøver å tenke positivt. Men det er jo skummelt. Spesielt siden dette er mirakelbabyen som ikke etter legens mening ikke skulle kunne bli laget på egenhånd. [emoji173]️

Uff. Skjønner du blir redd.. Lykke til med sjekken.

Ekkel opplevelse, håper alt står bare godt til[emoji173]️

Lykke til [emoji173]️

Skjønner at det er skremmende ! Jeg hadde en blødning i uke 14, mest sannsynlig pga morkakens plassering. Håper det er noe ufarlig som det , lykke til ! [emoji173]️

Isj! Så skummelt, men har trua på at det er uskyldig. Godt tegn at du har kjent babyen i dag.

Nå er vi på vei hjem. Alt fint med babyen. [emoji173]️[emoji173]️ morkaken ligger å gnisser på limorkanten og derfor bør det. Han ville at jeg skulle sykemeldes en stund for å ta det rolig. Men ikke farlig og måtte regne med at jeg kom til å blø flere ganger fram mot fødselen.
Og jeg skulle ha lav terskel for å ta kontakt på nytt dersom jeg begynte å blø mer, fikk smerter eller var usikker.

Nå er vi på vei hjem. Alt fint med babyen. [emoji173]️[emoji173]️ morkaken ligger å gnisser på limorkanten og derfor bør det. Han ville at jeg skulle sykemeldes en stund for å ta det rolig. Men ikke farlig og måtte regne med at jeg kom til å blø flere ganger fram mot fødselen.
Og jeg skulle ha lav terskel for å ta kontakt på nytt dersom jeg begynte å blø mer, fikk smerter eller var usikker.
Godt og høre at alt er bra! <3 Aldri gøy med blødninger! Det kan jeg skriver under på! Fått høre at jeg mest trolig har et hematom i livmora jeg, og får avkreftet/bekreftet dette på OUL på tirsdag. Håper du klarer å slappe av litt nå som du vet baby har det bra <3

Så bra[emoji4] Bare å ta godt vare på deg selv og lille fremover[emoji5]

Så godt å høre at alt står bra til med bebis[emoji173]️ blødninger er og blir fryktelig skummelt og stressende, selvom det er veldig vanlig og ofte uskyldig!!

Så godt at babyen har det bra. Ringe fastlegen imorgen ift sykemelding da?

Så bra at alt var fint med babyen! Utrolig ekkelt med blødninger!

Back
Topp