Blødning i uke 11

Bkno5168072

Andre møte med forumet
Hei! Jeg er i uke 11 nå. I går kveld hadde jeg en del magesmerter. I dag var det litt lyserosa da jeg tørket meg etter å ha vært på do. Tenker selvfølgelig det verste. Noen som har samme erfaring, men som det gikk helt bra med?

Jeg har hatt store blødninger i uke 5-6 som gikk bra, med påfølgende spotting over flere uker i etterkant. Hvis du får friskt blod, ikke bare blodspor, så ville jeg ringt lege og bedt om henvisning til akutt UL.
Men om det bare er litt spotting, så tenker jeg det er like gjerne kan være et lite blodkar som har sprukket eller så. Det er ikke unormalt med skjøre slimhinner og slikt under graviditet:)

Jeg blødde en spiseskje friskt blod i uke 12. Alt vel med den lille. Er i uke 15 nå og har ikke blødd noe mer siden. Jeg dro på ul dagen etter, og var dritnervøs men det kan absolutt gå bra. Har du blødd noe mer? @Bkno5168072

Last edited:
I første svangerskap hadde jeg en bitteliten frisk blødning i uke 12-13. Men alt bra. Han er 4 år nå.

I andre svangerskap oppdaget jeg bittelitt friskt blod iblandet utfloden i uke 9. Det viste seg å være MA.

I tredje svangerskap hadde jeg en liten frisk blødning i uke 13. Alt bra. Han er nå 9 uker gammel.

Så jeg har blød i 3 svangerskap, og 2 av dem gikk bra. Blod behøver ikke bety at noe er galt, men man vet jo aldri. Ville tatt en UL for en sjekk.

Håper det er uskyldig i ditt tilfelle :Heartred

Back
Topp