SillyMilly

Forelsket i forumet
TW detaljer ;)
Med denne posten lurer jeg på om noen har anelse/råd/erfaringer og slikt om dette.

I 4 døgn har jeg hatt blødning. For 3 dager siden var jeg på legevakten og målte blodet, og alt så fint ut. I går snakket jeg med fastlegen på telefon, hun tror jeg blir positivt overrasket på TUL. I dag tok jeg blodprøver for å måle hcg, skal ta ny prøve på mandag. Jeg har TUL om én uke.

Jeg blør nok til at det ligger bittelitt i trusen/bindet, men det faller som oftest ikke ned i do. Det er friskt blod, og jeg kjenner murringer. Ingen smerter! Det er noen koagulerte klumper, men stort sett slim/blodig utflod. Jeg er jo selvfølgelig livredd, og er konstant bekymret. Jeg er også innstilt på at dette ikke går bra, men får ikke skikkelig svar før på ultralyd. Et annet "problem" er at jeg ikke aner hvor langt jeg er på vei. Jeg tror jeg er 11+4, fastlegen tror jeg er 12+4 (som er det vi går ut ifra) og hvis jeg måler etter menssyklusen så er jeg i rundt uke 15 eller 16. Men jeg tok eggløsningstest, så vi har gått ut ifra den enn så lenge. Og den kan jo jeg ha tolket feil.

Jeg fikk ikke ultralyd på legevakten, legen på legevakten og fastlegen mener jeg ikke blør nok til at det er så bekymringsverdig. Men de forstår at jeg er livredd og bekymret når jeg ser "så mye" blod. På papiret ser det ut som jeg har mensen, mens i doskålen er det som oftest fritt for blod. Det er jo rundt denne tiden hcg skal falle, samme med gravidsymptomer, så de blodprøvene vil sikkert ikke si meg så veldig mye egentlig, med mindre de dropper ekstremt mye. I dag kjente jeg at det kom en klump med blod i trusen (bindet). Hvis jeg lukter på det, lukter det ikke som mens, men mer som utflod. Sykt frustrerende. Jeg har fått beskjed fra fastlegen å ta det så mye med ro som mulig, og blitt sykemeldt ut neste uke.