Det er IKKE egoistisk av deg å tenke slik.. når man ønsker seg barn ser man jo for seg alt og begynner å glede seg gjerne før man begynner prøvingen! Jeg har selv mistet i slutten av uke 7, og der og da kjentes det faktisk ut som om jeg aldri skulle bli glad igjen.. hele verden bare raste sammen, og jeg fungerte ikke på mange uker.. heldigvis kommer man seg gjennom sorgen på et vis - for meg hjalp det nok å begynne å prøve igjen

heldigvis er det også sånn at det ikke er noe mindre sjans for at det skal gå bra neste gang, selvom det ikke går bra første gangen! Tok litt tid før jeg ble gravid igjen, men denne gangen ser alt veldig bra ut!

er 10+0 i dag, og var på TUL 9+4 der han sa alt var som det skulle.. tiden frem til TUL var ganske tung, for jeg kjente så veldig på at det ikke gikk sist og fryktet det skulle skje igjen.. nå har jeg det veldig bra!
Når det er sagt er det absolutt ikke sikkert du mister nå!

mensliknende smerter er veldig vanlig i svangerskapet, og det er også mange som blør litt.. jeg krysser alt jeg har for at det skal gå bra med deg!!

men hvis du nå skulle være så uheldig at det ikke går, så vit at det er lov å være lei seg! Og vit at ting faktisk blir bedre - og at du helt garantert blir mamma en vakker dag!