Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om det er både blod og koagler, er det så og si helt sikkert at det er en spontanabort. Mange gravide kan blø litt friskt blod helt i starten, men ikke i mengder og med klumper, dessverre.Mulig å blø mye og med koagler/klumper men likevel ikke abortere? Vet noen hva hematologisk under graviditet er?
Jeg har en venninne som ved begge hennes svangerskap blødde i de tidlige ukene og den kom også ut koagler, hun hadde ingen smerter. Ble to fine jenter det . Men blødning pluss smerter er som regel spontanabort.Mulig å blø mye og med koagler/klumper men likevel ikke abortere? Vet noen hva hematologisk under graviditet er?
Mener flere har blødd med klumper, uten at det har vært SA. Har du smerter i tillegg, ville jeg tenkt SA.Mulig å blø mye og med koagler/klumper men likevel ikke abortere? Vet noen hva hematologisk under graviditet er?
Spør for ei veninne hun er tidlig kanskje 4-5 uker. Takk for svar.Om det er både blod og koagler, er det så og si helt sikkert at det er en spontanabort. Mange gravide kan blø litt friskt blod helt i starten, men ikke i mengder og med klumper, dessverre.
Hvor langt er du på vei?
Åja, spør for ei veninne. Hun sier hun har litt sånn murringer. Mensen var litt kortere enn ellers hun blør i 5-6 dager denne gangen var det 3 dager også var det litt sånn brunaktig utflod og så var det bitte litt spotting. Hun skal til legen en av de nærmeste dagene.Mener flere har blødd med klumper, uten at det har vært SA. Har du smerter i tillegg, ville jeg tenkt SA.
Jeg har en venninne som blødde masse med koagler tidlig i hennes første svangerskap. Hun var helt sikker på at det var en spontanabort, men på ultralyd blinket hjertet. Han er i dag en frisk og fin guttMulig å blø mye og med koagler/klumper men likevel ikke abortere? Vet noen hva hematologisk under graviditet er?
Jeg fekk styrtblødning med koagler når jeg var i uke 6 ish. Var helt sikker at jeg mistet. Dagen etter viste blinkende hjerte, med et hematom nedenfor. Jenta mi er over et år nå. Så det kan gå begge veier i sånne situasjonerMulig å blø mye og med koagler/klumper men likevel ikke abortere? Vet noen hva hematologisk under graviditet er?
ÅjaEg har i begge svangerskap blødd. Første gang i uke 13 blødde eg som en foss i 6t. Satt på legevakten, men de prioriterte meg ike fordi de trodde det var en spontanabort. Det trodde jo eg og. Fekk aldri komme inn så tilslutt når blødningen ga seg litt reiste eg bare him. Neste dag fikk eg en hastetime på hausken på en lørdag å da var det ikke en abort vertfall. Han er 2.5år i dag
Var masse store klomper, murringer osv. men ikke direkte vondt.
Neste graviditet blødde jeg i uke 9 og 14! Samme greiene men ikke så lenge. I uke 9 var det 45min og uke 14 ca 3t. Klomper, murringer osv. men etter blødningen i uke 13 hadde eg småblødninger i en mmd ca
Ingen aning om ka det va. Såg et stort hematom i uke 19 da på siste mann. Det kom aldri ut.
Jeg fekk styrtblødning med koagler når jeg var i uke 6 ish. Var helt sikker at jeg mistet. Dagen etter viste blinkende hjerte, med et hematom nedenfor. Jenta mi er over et år nå. Så det kan gå begge veier i sånne situasjoner
Så fint å høre sånne finne historier selv om de kan være litt skumle i begynnelsen. Godt det gikk braJeg fekk styrtblødning med koagler når jeg var i uke 6 ish. Var helt sikker at jeg mistet. Dagen etter viste blinkende hjerte, med et hematom nedenfor. Jenta mi er over et år nå. Så det kan gå begge veier i sånne situasjoner
Så fint å høre at alt kan gå bra selv om man blør tidlig i svangerskapet. Man må rett og slett ikke miste håpetJeg har en venninne som blødde masse med koagler tidlig i hennes første svangerskap. Hun var helt sikker på at det var en spontanabort, men på ultralyd blinket hjertet. Han er i dag en frisk og fin gutt
Ok. Var dette samme svangerskap da du blødde når du var gravid utenfor livmoren?Jeg blødde mye og med klumper tidlig! Men hadde ikke direkte smerter, bare litt ubehag/murringer. Fikk beskjed om at det ikke nødvendigvis er unormalt Kan være et hematom, tvilling-abort eller noe med hvordan livmoren ligger.
Jeg blødde dog også ved graviditet utenfor livmoren, så tenker det alltid bør sjekkes med lege
Blødde i begge svangerskap ja, er gravid i uke 15 nå og blødde mye rundt uke 4 denne gangen også Med klumper og alt. Blødde igjen rundt uke 8, og masse i uke 11 (mulig ukene er litt feil). Sett baby på ultralyd flere ganger etter, og alt har vært veldig braOk. Var dette samme svangerskap da du blødde når du var gravid utenfor livmoren?
Eller mener du at du blødde i to svangerskap?
Dette er så fint å høre sånne historiers vi får jo hele tiden høre at hvis man blør i hver fall med klumper så er det spontan abort.Blødde i begge svangerskap ja, er gravid i uke 15 nå og blødde mye rundt uke 4 denne gangen også Med klumper og alt. Blødde igjen rundt uke 8, og masse i uke 11 (mulig ukene er litt feil). Sett baby på ultralyd flere ganger etter, og alt har vært veldig bra
Jeg blødde og spottet om hver andre, med smerter og tidvis koagler/klumper. Hadde både rødt blod og mørkt/gammelt blod. Det var så ille at jeg en natt våknet av smerter og var sikker på at det ikke gikk bra, men det gikk bra! Hadde blødninger og smerter fra uke 3-4 til og med uke 10. Hun fylte nylig 3 årMulig å blø mye og med koagler/klumper men likevel ikke abortere? Vet noen hva hematologisk under graviditet er?
Så godt det endte bra mange historier jeg leser nå som endte bra. Og det er et levende bevis på at man må ikke miste håpet.Jeg blødde og spottet om hver andre, med smerter og tidvis koagler/klumper. Hadde både rødt blod og mørkt/gammelt blod. Det var så ille at jeg en natt våknet av smerter og var sikker på at det ikke gikk bra, men det gikk bra! Hadde blødninger og smerter fra uke 3-4 til og med uke 10. Hun fylte nylig 3 år