Blødning i 7 uker

Gogogo

Flørter med forumet
Hei,
Jeg har fått påvist celleforandringer(hatt dette i flere år). Skal inn på ny biopsi om en ukes tid ca. Følt meg svimmel, slapp og mensensmerter i mage, hofter og rygg.. blødningen har variert i mengde men tatt seg opp de siste dagene. Når jeg sjekket bindet nå var det noe som lignet på en død meitemark på form, snakket med legevakten og siden de sjekket blodprosenten min for noen dager siden fikk jeg bare beskjed om å kontakte fastlegen imorgen å prøve å få fremskyndet biopsien min.. så nå begynner tankene mine å rase litt da.. Noen fler som har opplevd å blø i 7 uker, og hva var grunnen? Fødte for fem mnd siden snart.

Da jeg sluttet å amme blødde jeg i nesten to mnd i strekk, med enkelte dagers opphold. Det var bare kroppen som kom tilbake til syklusen sin. Var hos gyn og tok hormonprøver og celleprøve, men disse var normale hos meg. Håper det er noe tilsvarende hos deg, og at du får time snart!

Da jeg sluttet å amme blødde jeg i nesten to mnd i strekk, med enkelte dagers opphold. Det var bare kroppen som kom tilbake til syklusen sin. Var hos gyn og tok hormonprøver og celleprøve, men disse var normale hos meg. Håper det er noe tilsvarende hos deg, og at du får time snart!
Godt å høre det ikke var noe, håper på hormoner bare[emoji120] Fullammer om dagen :)

Har ingen erfaring med det å blø i flere mnd, men har selv konstatert alvorlige celleforandringer nå og skal få tatt biopsi nå i februar. Håper det er helt ufarlig og skyldes hormoner[emoji4]

Back
Topp