blødning i 1 dag.

nøffenaff

Forelsket i forumet
Hei! Jeg lurer litt på om det er noen andre her inne som har opplevd det samme som meg.
Etter sist innsett begynte jeg å blø 1 dag etter testdag, (jeg hadde fått positiv g.test på testdag og dagen før).
Men denne blødningen (som jeg forøvrig tror og trodde var mens) varte bare i 1 dag, så stoppet den. Siden har det ikke vært noe. Jeg har målt hcg i blodet, og den var negativ noen dager etter denne blødningen. Dette var i begynnelsen av februar....
Sykepleieren ved klinikken sa at da kom det nok en blødning til! men det har det ikke gjort, går det an å bare ha mens i 1 dag??
ALDRI opplevd dette før.
etter første innsett fikk jeg mens som normalt, så dette synes jeg er litt rart:/

Blødning i én dag etter et negativt forsøk (konstatert ved blodprøve) har jeg aldri opplevd selv og har heller aldri hatt kun én dag blødning ved mensen utenom forsøk. Likevel er det ingenting som overrasker meg med kroppen og dens reksjoner nå lenger.... Når venter du mensen igjen, dersom du har regelmessig syklus? I utgangspunktet får man jo mensen/blødning for å blø ut slimhinne som deretter skal fornye seg til neste syklus igjen og sånn sett er det nyttig. Forhåpentligvis er alt som det skal og du får mensen igjen til normal tid. Kan dessverre ikke hjelpe deg noe mer annet enn å holde tråden oppe. Lykke til videre!

Jeg ble jo veldig forvirret da blødningen kom, da jeg faktisk trodde at denne gangen satt spiren siden g.testene ble positiv.
Det var derfor jeg valgte å ta blodprøve da blødningen stoppet igjen.
Har aldri opplevd dette selv heller, har normaltsett blødning i 4-5 dager.
Hvis jeg skal gå utifra sist blødning nå i denne mnd, så skal mens komme rundt den 11.mars.
Det er vell bare å vente å se om den kommer som normalt. Vi skal igang med fryseforsøk, så jeg håper alt er helt OK med kroppens syklus..
Mulig det er krroppens reaksjon etter hormonstimuleringen, gikk på en ganske lang regime denne gangen..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp