blødning :( huff...

Klarsometegg

blir kjent med forumet :)
*MIA*
neiiii... i dag når jeg stod opp så var det lys rosa på papiret. Blir så redd og engstelig. Klarer ikke å spise frokost, og skal på jobb om noen timer. Ikke lyst til å dra på jobb i det hele tatt...

Er 5+5 i dag, og mistet på denne tiden ifjor. Denne gangen spottet jeg fra 8 dpo til 14 dpo, og da positiv test. Har ikke blødd siden da, og begynte og bli rolig og glede meg, men så kom dette på papiret i dag morrest.

Tør nesten ikke å gå på toalettet igjen, så redd for at det kommer mer blod.

Var hos legen i går og tok HCG prøve, og skal ta ny i morgen. Men føler på hele meg at dette går feil vei...

blir så skuffa, hadde liksom håper at det endelig skulle gå veien vår nå. ÆSJ!!

Våkna til blødning i dag jeg og, vi kan ikke gjøre annet enn å krysse fingrene for at det går bra. Og ikke minst huske at det er faktisk veldig vanlig med små blødninger. Lykke til:)

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Prøver å tenke fornuftig, og tenke at det er vanlig, men ble helt knekt her i stad. Samboern ringte, og jeg bare grein og grein (hormonell?? håper det, for da er det ihvertfall hormoner på plass). Skal dra på jobb nå, og håpe på det beste. Glad jeg skal ta blodprøve i morgen igjen, får ikke svar før man/tirs, men greit å vite at man får noe slags svar etterhvert.

Takk for støttende ord fra dere :)

Uff, ånei! Krysser fingrene for at det går bra!

Håper alt er bra med spiren din!

Sender en klem og håper for deg!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Liiten blødning i dag jeg og... Men er kvalm som et helvete og puppene så jeg nesten ikke kan ta på dem... Ikke noe smerter heldigvis.. Vi må krysse fingrene jenter...

Takk for hyggelige ord :) Dagen på jobb gikk overraskende bra, har sååå fine kollegaer (har ikke sagt noe på jobb, men de får meg bare i bedre humør) :) Mer sparsom blødning utover dagen, bare litt brunt. Skal til legen og ta hcg i morgen, så blir det å vente på svar til man/tirs. Men kjenner ihvertfall at humøret har kommet seg litt.
Aprilmamma2014, håper at blødningen din er uskyldig, godt at du har andre symptomer i hvert fall :) Jeg krysser alt jeg har for alle sammen :)

Fikk svar fra legen idag :) ifølge henne var det fin stigning på hcg. 15000 - 23000 på 48 timer. Blodprøvene ble tatt 5+4 og 5+6 etter min beregning ut fra eggløsning. Legen mener at jeg er en uke lengre beregnet ut ifra mens, men jeg vet jo når jeg hadde eggløsning. Og testene slo ikke ut før 14dg etter eggløsning. Så stoler mest på min egen utregning. Hva tror dere? :)

Fikk svar fra legen idag :) ifølge henne var det fin stigning på hcg. 15000 - 23000 på 48 timer. Blodprøvene ble tatt 5+4 og 5+6 etter min beregning ut fra eggløsning. Legen mener at jeg er en uke lengre beregnet ut ifra mens, men jeg vet jo når jeg hadde eggløsning. Og testene slo ikke ut før 14dg etter eggløsning. Så stoler mest på min egen utregning. Hva tror dere? :)
Så bra med gode resultater :) Jeg tror du har rett :)

Så bra med gode resultater :) Jeg tror du har rett :)

Takk for det. Slik jeg har forstått det, så kan man vell ikke anslå lengde ut fra hcg...? Kun stigningen som sier noe. Blør fortsatt små små mengder, men er en del roligere nå. Siden blodprøven var fin :)

Så bra med stigning, da kan du bare slappe godt av:)

Back
Topp