Blødning hjelp

happy baby

Flørter med forumet
Hei..alle sammen..først må jeg si at jeg digger denne siden jeg er nå 6 uker +2..har hatt blødniger ett parr dagerhar ikke blødd mye ,det er lyst blod også kommer det brundt..er så redd for at ikke alt er som det skal..har ikke no spesielt vondt i magen det bare murrer...er det noen som har no råd til meg

Uff, det er ikke noe særlig! Vært i kontakt med lege?
Det kan jo bare være en festeblødning da, men ikke for å skremme deg men det var slik jeg var når jeg hadde en SA. Så jeg ville ha kontaktet lege jeg!

Lykke til!! [:)]

kontakt legen din du,det er det beste...

Takk for svarringte legen hun sa at det ikke var noe å gjøre med i og med at det er så tilig...og at det var vanlig at noen blødde tilig i svangerskapet....fikk beskjed å slappe av noen timer å se...da gikk det over..men s istad begynte det igjen...mensen murring og mensen aktig blod..uff..håper det går bra...jeg som mange andre har gledet meg sånn til dette..uansett så vet jeg at jeg er fruktbar om ikke annet...ringer legen igjen i morgen om det ikke har gitt seg....krysse fingre og tær for at dette skal gå bra.....

Nei det er jo ikke noe man kan få gjort så tidlig da...når jeg hadde SA så blødde jeg litt først...noen dager og så bare fossblødde det! Og da gikk det galt, men jeg kan trøste deg med at jeg ble gravid igjen med en gang...rakk ikke å få igjen mensen en gang, så nå sitter jeg her og ikke aner terminen min [&:] Skal på UL på mandag da...!

Lykke til [:D] 

Er ikke det...om ikke alt er som det skal så skiller jo kroppen det ut...det er vondt mens det står på...kan jeg tenke meg..dette er første gangen jeg er gravid..spennende er det uannsett...Må gratulere så mye masse lykke tilog takk igjen

Ja, man må bare tenke at kroppen vet best [:D]

Nei det var helt for j*vlig når det stod på...aldri hatt det vondere før jeg! Dette blir den første gangen jeg er gravid og da, siden det gikk galt første gangen...

Nå krysser jeg fingrene for oss begge [:D]

Hei og velkommen til oss [:D]

Så bra det gikk fint da! Man blir jo veldig redd i slike situasjoner, men da gjelder det å holde hodet kaldt å håpe på det beste [:)]

Back
Topp