Blødning, fryktelig redd...

Enhjørningen

Glad i forumet
Beklager detaljer..
Gleden går fort opp og ned...
I dag på jobb fikk jeg en blødning, rent ferskt blod som nå har stoppet opp..med litt rester med mørkt blod. Ingen slim eller klumper. Noen med lignende erfaring? Jeg er nå rundt IKM. Blodprøve viste stigning i går og hcg var over 9000 i følge legekontoret..regner med det er 900 som er aktuelt...

Jeg vet lite ang hcg verdier. Men har hørt det er vanlig med en liten blødning ved ikm. Så kansje det er uskyldig. Da jeg gikk gravid for syv år siden, husker jeg jeg hadde en liten blødning tidlig. Men er så lenge siden, men mener det var veldig tidlig. Å det gikk bra::

Har selv hatt småblødninger ved tidligere svangerskap, så det trenger absolutt ikke å være farlig :-) det var også frisk blod slik du forklarer, jeg ble livredd, men fant ut st det var vanlig. Følte det blødde litt rundt tiden jeg skulle ha mensen.

Jeg er i samme båt. Er rundt IKM og har hatt spotting. Putter litt papir opp i underlivet for å sjekke om det er noe mer der oppe og det var det - livredd :/

Jeg har blødd fra ikm til nå, dvs 1,5 uke. Var hos gyn denne uka, men det var for tidlig å se noe. Skal tilbake neste uke, da er jeg cirka 5+5. Hvis det varer i flere dager, ville jeg tatt kontakt med lege så du får undersøkt deg.

Back
Topp