Blødning etter sex!

Hemmeligem

Flørter med forumet
Hvor vanlig er det? :( er 8+4 og fikk nettopp en frisk og rikelig blødning etter sex :( nå kommer det bare litt på papiret når jeg tørker meg, men er helt knust :( hjelp!

Slimhinnene er jo sårbare nå, så mange som blør litt etter sex. Så lenge det stopper med det samme og ikke fortsetter så tror jeg ikke det er noe annet enn det.
Jeg hadde ej SA etter sex for noen mndr siden, men da var jeg bare 3 uker på vei så da tror jeg det hadde skjedd uansett og at sexen bare var dårlig tima.

Det har stoppet men kommer litt på papiret når jeg tørker meg :( ingen smerter eller noe, bare en skikkeli guffen angst i kroppen! Lagene klokka to <3 håper på good news <3

Ganske vanlig det :)

Tror det er ganske vanlig, jeg har fått rosa utflod både søndag og i går etter styrketrening og sex. Fikk beskjed om å kutte ut styrketreningen. Men at sex er helt greit. Vi har så mye blod og ømfintlige blodkar i livmoren nå, så det er ikke unormalt at det blor litt etter sånne aktiviteter :)

Så bra :) det har heldigvis stoppet helt opp nå, men skal på UL i kveld for sikkerhetskyld :) er så redd for MA at jeg har vondt i hele kroppen, men må jo bare krysse fingrene for at alt er helt fint <3

Back
Topp