Blødning etter samleie?

Blomsterkrans

Andre møte med forumet
Hei, er det noen her som har opplevd blødning morgenen etter samleie? Håper det bare at det er det som skjer her nå å at det ikke er en spontan abort på gang :(
 
Hei,

Krysser fingrene for at alt er bra. Under graviditet produserer kroppen ekstra blod, deler av dette går til livmor og kjønnsorganene ellers og da er det lett st du blør, for eksempel ved/etter samleie.
 
Hei, er det noen her som har opplevd blødning morgenen etter samleie? Håper det bare at det er det som skjer her nå å at det ikke er en spontan abort på gang :(

Hvordan var blødningen? Mye, lite.??
Er mange som opplever små blødninger etter samleie når man er gravid da slimhinnene gjerne kan være mer ømfintlige og du produserer mer blod som går til kjønnsorganene osv. Ikke alltid det er noe farlig heldigvis. :Heartred

Blødde som en foss tidlig i forrige graviditet (ikke etter samleie vell og merke), men alt sto heldigvis bra til med lille. Var masse friskt blod, som bokstavelig talt bare fosset ut..
 
Det har ikke vært mye blod, en liten koagel eller hva det heter i morges. Bittelitt i bindet i løpet av dagen og litt brunt/ lyse rosa utflod når jeg har tørket meg i dag.

Håper og krysser fingrene for at det bare er pga samleie igår.. synes det er skummelt med blødninger begrunn av tidligere aborter før jeg fikk jenta mi på 4.
 
Back
Topp