Blødning etter samleie

Odelia

Flørter med forumet
I kveld etter samleie kom det litt brun utflod på papiret når jeg tørket meg. Jeg er så bekymret :( Tror jeg må ringe jordmor eller lege i morgen.. Er 11+1..

Noen som har opplevd lignende?

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå er jeg absolutt ingen ekspert da dette er nr 1, men jeg har lest at man kan få noe tørre slimhinner,så kan jo også være det, men sikkert greit å ringe for å høre også så du kan få et svar fra noen som muligens vet!? :) Håper alt går fint og står bra til med den lille i magen :Heartred

Det er ikke uvanlig å blø iløpet av et svangerskap. Siden det var brunt er det gammelt blod og når du sier at det er litt tenker jeg at det siklert er en blodåre som har sprukket eller noe lignende som er helt ufarlig.
Hvis du ikke roer deg til i morgen kan du ringe så du slipper å bekymre deg! Det er det verste av alt! :)
Håper du ble litt beroliget av svaret :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Leste ikke at det var etter samleie.. Da kan du ta det med ro, helt normalt :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Takk for svar! Har roet meg en smule, men synes det var veldig ekkelt :( håper og at alt er i orden!

Eg har blødd to ganger begge gangene etter samleie.. slutte i løpet av dagen.. fyste gang fekk eg litt panikk...ringte legevakt og føden:) fekk beskjed om at d e sånt som skjer.. å at så lenge d slutte og blø å isje har vondt skal d være i orden. .. men e isje kjekt uansett. ..så her e d ingen sånn sengekos lengre:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Eg har blødd to ganger begge gangene etter samleie.. slutte i løpet av dagen.. fyste gang fekk eg litt panikk...ringte legevakt og føden:) fekk beskjed om at d e sånt som skjer.. å at så lenge d slutte og blø å isje har vondt skal d være i orden. .. men e isje kjekt uansett. ..så her e d ingen sånn sengekos lengre:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Så bra da!
Det kom ikke noe mer enn det lille på papiret, så jeg er ikke sååå bekymret nå lenger :) og jeg hadde ikke noe vondt. Vi får ta det litt rolig fremover tenker jeg :p

Back
Topp