Blødning etter samleie:-/?

AngelAlice

Flørter med forumet
Hei, teksten over Bør si sitt, jeg fikk litt rosa på papiret når jeg sku tørke meg etter samleie, noen som noe om dette???
Bør jeg bli bekymret???

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke fått det selv, men slimhinnene er fryktelig tynne og alt er mye mer følsomt og synes jeg har hørt at det er veldig vanlig altså så du trenger ikke bekymre deg :)

Jeg har ikke fått det selv, men slimhinnene er fryktelig tynne og alt er mye mer følsomt og synes jeg har hørt at det er veldig vanlig altså så du trenger ikke bekymre deg :)
Tusen Takk:-)
Jeg brøt ut i hylgråt å mannen visste ikke hva han skulle si eller gjøre:-/

Tusen Takk:)
Jeg brøt ut i hylgråt å mannen visste ikke hva han skulle si eller gjøre:-/

Det skjønner jeg godt :( Det er aldri noe morro å få blod på papiret! Men det går nok helt fint skal du se :D

Tusen takk:-) legevakta sa det samme som deg, så her krysses alt dom krysses kan:-)

Hei, teksten over Bør si sitt, jeg fikk litt rosa på papiret når jeg sku tørke meg etter samleie, noen som noe om dette???
Bør jeg bli bekymret???

Ja, hadde det på onsdag. Glemte det jo helt at vi hadde hatt samleie på morgen. Å dro i hue hei på legevakta da jeg fikk rødt på papiret på do ved 14-tiden. fikk ultralyd dagen etter og alt bra med den lille :D Legen mente vi hadde truffet morskaka som lå langt nede.

Så da trenger jeg ikke å bekymre meg dah???:-/

Neida. :) Skjøre slimhinner kan godt føre til blødning etter samleie. Hadde det selv noen dager siden. :)

-iPhone appen-

Vis det ikke gir seg må du jo selvfølgelig se den ann. Jeg hadde blod, også to ganger uten, så en gang med, så en med gult slim (Lignet snør), så to uten og så en med slim igjen. også var alt normalt igjen :)

Last edited by a moderator:
Tusen takk for svar, fremdeles litt rosa slim på papiret:-)

I mitt forrige svangerskap fikk jeg det etter samleie. Men alt gikk helt fint. Tror nok ikke du trenger å bekymre deg :)

Jeg fikk det en god del ganger forrige gang :) Det er store mengder, med klumper og smerter som tyder på noe skumle greier :)

Så bra at alt var i orden!

Back
Topp