Blødning etter celleprøve???

Mammaen til Linde

Glad i forumet
Jeg var hos legen i går og hadde både UL og gynekoligisk undersøkelse (yuuuuk...). UL så veeeldig bra ut, og jeg var helt på gråten når jeg fikk ta med det søte bildet hjem til mannen min.

GU derimot er sjelden veldig moro...legen tok diverse prøver, deriblant en celleprøve. Da begynte jeg å blø. Legen sa det var helt normalt, men det er jo litt ekkelt da. Har noen av dere opplevd det samme???

Tok celleprøver i dag hos legen, hun sa at hvis det kom litt blod så var det normalt fordi de skraper på livmorhalsen og den er ltt skjør. Skal bare komme spåvidt det er noe i så fall.
Er helt sikkert i orden[:)]

Jeg hadde vært på GU en gang og var samtidig på datern med min nåværende samboer. Jeg skulle overnatte hos han den natten og vi hadde sex, jeg blødde som en foss! Det er det verste jeg har vært borti, haha, stakkars mann, trudde jo noen hildt på å stryke med. Ikke skulle jeg hatt mensen heller, så det må ha vært GU tidligere på dagen som hadde virkelig ripet opp! :)

ja. har tatt celleprøve hos gyn 2 ganger å begynte å blø begge gangene, så ikke noe å bekymre seg for [:)] 
så bra at alt så bra ut [:)]

Tok i går og begynte å blø endel bare hun såvidt var birti.
Tror du kan ta det helt med ro[:)] Det gjør ivertfall jeg!

Tror det er helt vanlig [:)]

Back
Topp