Blødning etter celleprøve

linlin

Betatt av forumet
Jeg var til min første kontroll på Fedag og måtte ta en cellepøve.Etter det har jeg hatt en svak missfarging av utfloden.Er litt bekymret,men tror det bare kommer av prøvetagningen.Er det noen som har opplevd det samme?

Jeg pleier alltid å blø etter celleprøve. Det går som regel over etter en stund[:)]

Det er helt normalt å blø litt etter en celleprøve, legene skraper jo på livmorhalsen for å få en god prøve. Jeg synes ikke du skal bekymre deg! Alt er sikkert helt i orden! [;)]

Jeg skal til legen i dag og bl a ta celleprøve. Tar med bind, for jeg vet at jeg kommer til å blø og det bindet jeg får der er mer som en bleie egentlig. Men poenget mitt; helt normalt å blø! [:)]

Takk for positive svar.
Men hvor lenge kan jeg forvente at det varer?

Skjedde akkurat d samme med meg.Jeg ble også litt usikker..Men d gav seg helt etter 2-3dager.Helt normalt[;)]

Blødningen ser ikke ut som gir seg,nå er det dag 7.Har vært i kontakt med legen på Tirsdag,hun sa at jeg skulle avvente til Torsag/Fredag.Så i dag ringer jeg å får time for undersøkelse.Dette er alt for stressende å gå å gruble på..

Hei!

Det er nok lurt av deg å ta en sjekk, så du slipper å gå og bekymre deg. Lykke til hos legen! [;)]

Har det gitt seg nå???

Dessverre gikk det galt,vi ble sendt til sykehuset,der de tok ultralyd.Vi fikk se vår lille spire,men det var dessverre ikke noe hjertebevegelser.
Jeg er så inderlig lei meg,men gir ikke opp.
Skal tilbake på sykehuset å få fjernet det som må.
Jeg hadde jo et lite håp,siden jeg ikke hadde noe smerte,men jeg fryktet jo det verste siden blødningen ikke ga seg.
Jeg kommer sterkere tilbake.

klem

Så utrolig trist da...

Sender dere en stor klem!

veldi veldi trist å høre...[:(]Håper d kansje er et håp........................

Å så trist:( sender deg en varm klem.

Uff, det var triste nyheter :-(
Sender deg en stor klem.

Back
Topp